SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie odnośnie treningu i jego zmiany

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 421

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 742
Witam, na wstępie chcę napisać, że jeżeli jest to zły dział to przepraszam ;p I nie biczujcie mnie za to ;p

Otóż mam pytanie. Jak często powinno się zmieniać program treningowy? Nie, że jestem niezadowolony z obecnego, ale po prostu chciałbym się dowiedzieć kiedy czas na zmianę.

Obecnie trenuje split 4 razy w tygodniu. I jestem bardzo zadowolony z treningu. Trenuje już 8 tygodni tym planem + 1 tydzień miałem przerwę bo mnie nie było. A przytyłem prawie 6kg, a masa mięśniowa + siła poszła zadowalająco dobrze.


Wkleję od razu tutaj mój obecny plan + ankietę.


I DZIEŃ - KLATKA + BICEPS

1. wyciskanie sztangi na płaskiej 5s / 12-10-8-6-4
2. hantle skos 4s / 10-8-6-4
3. hantle skos głowa w dol 3s 10-8-6
3. rozpętki 3s / 10-8-6


1. uginanie szeroko ze sztanga 4s / 10-8-6-4
2. sztanga nachwyt 2s / 10-8
3. coś ala modlitewnik wąsko, ale pojedynczo, pierw lewa, potem prawa ręka 3s / 10-8-6
4. hantle młot stojąc 3s / 10-8-6

II DZIEŃ - NOGI

1. przysiady ze sztanga szeroko 4s 12-10-8-6
2. wypychanie na suwnicy wąsko 3s 12-10-8-6
3. prostowanie 3s 12-10-8
4. uginanie na dwugłowy 4s 12-10-8-6
5. łydki 4s 20-20-20-20

III DZIEŃ - BARKI + TRICEPS

1. wyciskanie zza karku 4s 12-10-8-6
2. unoszenie sztangielek siedząc do przodu 4s 12-10-8-6
3. wyciskanie hantli 3s 10-8-6
4. tylne aktony 4s 10-8-6-4

1. pompki na poręczach 3s 20-20-20
2. wąskie wyciskanie 3s 12-10-8
3. francuskie sztangielka oburącz siedząc 3s 10-8-6
4. prostowanie - wyciąg wąsko 3s 10-8-6

IV DZIEŃ PLECY

2. wiosłowanie - sztanga w opadzie tułowia podchwyt szeroko 4s 12-10-8-6
3. wiosłowanie - sztangielka jednorącz 3s 10-8-6
4. unoszenie barków do góry ze sztanga siedząc 3s 12-10-8
5. ściąganie - drążek górny szeroko 3s 12-10-8

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: Nie lubię podawać

Wzrost: 176

Cel treningowy: Masa + siła

Staż treningowy na słowni: Po przerwie pól rocznej 8 tygodni

Uprawiane inne sporty: Sex się zalicza?

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Prawie full

Dieta: Staram się jeść minumuj 5/6 razy dziennie.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Proteiny + NO - XPLODE

Zmieniony przez - stuk1 w dniu 2011-05-20 17:54:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 742
Aha zapomniałem jeszcze napisać, że brzuch trenuje nie z planem, robię to kiedy mi odpowiada. Mam 3 ćwiczenia, lecz nie znam ich nazw ;pp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 402
do klatki zrób sobie przenoszenie sztangielki według mnie dobre cwiczenie:)łydki 4s ale co?:P wspiecia na jednej nodze czy ze sztanga na barkach? mało konkretnie. Barki unoszenia hantli bokiem i brzucha żebys nie robił z plecami;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 742
łydki ze sztangą ;p zapomniałem dopisać..
to unoszenie hantli bokiem, właśnie na tyle aktony ;p czy jakoś tak ;x
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 402
"4. unoszenie barków do góry ze sztanga siedząc 3s 12-10-8"
chyba chodzi Ci o sztrugsy a to na barki wiec gdzie to do treningu pleców:P martwy ciag to podstawowe cwiczenie grzbietu dołozyc mozesz jeszcze podciaganie na drazku, na łydki 1 cwiczenie to za mało zrób tak jak robisz wznosy na palce ze sztanga + wznosy na palce na jednej nodze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 742
Nie chcę obciążać za bardzo nóg, bo i tak lekarz powiedział, żebym ich w ogóle nie trenował, ale mam to gdzieś ;x

ale nie chcę poprawek treningu, tylko co jaki czas trzeba go zmieniać ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do sprawdzenia

Następny temat

Trening siłowy do ulepszenia

Fruzelina