SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze rade / pompki na poreczach

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12044

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 237 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3604


Witam, chce sprubowac pompek na poreczach na mase , nigdy ich nie cwiczylem z tego co wiem sa zaangazowane miesnie z obrazka ktory wkleje. Wczesniej cwiczylem Split masa 3 razy w tyg przez 6 mies.Teraz chce odpoczac od splita i lajtowo pocwiczyc te pompki. Moje wymiary 177cm 66kg ektomorfik (dieta jest). prosze o rozpiske masowa.Pzdr :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5180 Napisanych postów 59057 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725916
ułóż coś sam i daj do ocenki

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 237 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3604
naprawde nie mam pojecia, wszysko mi sie zle wydaje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 237 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3604
3s po 15 10 i 5 progres. potem brzuch
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5180 Napisanych postów 59057 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725916
ale dobrze by było jak byś wrzucił cały plan rozdzielony na dni tygodnia jeśli nie masz pomysłów zajrzyj do podpisu tam jest kilka
planów

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 237 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3604
Zmienilem tylko poniedzialem i wyrzucilem triceps bo przy pompkach nie proznuje.w sumie dalej to split ale pam porecze :)

Poniedzialek:
KLATKA
Pomki na poreczach 3s 15 10 5
rozpietki 3s: 10 8

Sroda:
PLECY:
- podciąganie na drążku 3s po max powt.
- podciaganie konca sztangi w opadzie 3s: 12,10,8,8p
- podciaganie sztangielki w opadzie tulowia 3s: 10-8p
- martwy ciąg ze sztanga - 3s: 12,10,8p
KAPTURY:
- sztrugsy ze sztangielkami 3s po 8-10p
NOGI:
- Przysiady za sztanga na barkach 10<8<6=6
- Wspięcia na palce 20<12<10=10

Piatek
BARKI:
- Wyciskanie sztangi zza karku - 3 serie: 1s 15p, 2s 12p, 3s 10p, 4s 8p
- Wznosy ramion ze sztangielkami w bok - 3 serie: 1s 12p, 2s 10p, 3s 8p
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia stojąc - 3 serie: 1s 12p, 2s 10p, 3s 8p
- Wznosy sztangielek bokiem w opadzie tułowia w przód - 2 serie: 1s 12p, 2s 10p, 3s 8p
BICEPS:
- uginanie ramion ze sztanga stojac 4 serie 12-10p
- uginanie ramion ze sztangielkami siedzac (uchwyt mlotkowy) 3 serie 12-10p

- Uginanie nadgarstków z gryfem trzymanym podchwytem oburącz - 3 serie: 1s 12p, 2s 10p, 3s 8p
- Uginanie nadgarstka, stojąc z gryfem trzymanym podchwytem z tyłu - 3 serie: 1s 12p, 2s 10p, 3s 8p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co sądzicie o takim treningu?

Następny temat

Trening brzucha przy robieniu masy?

sosy