SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę pomoc w wyborze sztuki walki na podstawie mojej naukowej analizy

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 62
Witam,
Zdaję sobie sprawę, że było już wiele takich pytań. Tym razem pytanie i analiza będzie nieco inna, będzie opierać się na naukowym podejściu. Jestem studentem fizyki i do wszystkiego co robię podchodzę z naukowej perspektywy. Do wyboru sztuk walki też.
Mam dwa cele na myśli podczas wyboru sztuk walki. Po 1 ogólnopojęte zdrowie i po 2 zdolności do samoobrony.
Najpierw określmy co oznacza typową sytuację i typowego przeciwnika. Dla mojej analizy niech wygląda to tak: jestem na imprezie i niechcący uderzamy się barkami, ja i jakiś kozak. Oboje nie piliśmy. Ja trenuję sztukę walki X, on nie trenuje niczego, może polegać tylko na swojej sile i istynkcie. Decyduje się mnie zaatakować. Nie rozmawiamy o napadach czy sytuacji kiedy przeciwnik ma jakiś nóż czy inną broń bo wtedy jedyne co chciałbym zrobić to uciec albo krzyczeć po pomoc, „nie zgrywam bohatera”.