SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót na siłownie - Niska objętość - krótki trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 232

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1099 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10172
Witam,

Po wielomiesięcznej przerwie, spowodowanej brakiem motywacji, wracam do treningów na siłowni. Niemniej, już teraz wiem, że na pewno nie będę poświęcał na to tyle czasu, co wcześniej, ponieważ im człowiek starszy, tym zmieniają się priorytety.

Treningi chciałbym wykonywać 3-4x w tyg, a sam trening trwałby ok godziny.

Zastanawiam się, czy mój plan ma sens:

Na start 3 serie, później dobije do 4.

1 trening:
MC
BP
Unoszenie sztangielek na boki
Wyprosty nóg na maszynie

2 trening:
Przysiad
Podciąganie
BP+
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

3 trening:
Suwnica/bulgary/fronty
Face pull (2-3x rozgrzewka przed poreczami)
Pompki na poręczach
Wiosłowanie
Wyciskanie na barki

Opcjonalnie 4 trening (luźniejszy):
Zarzut sztangi
Rozpiętki
Spacer farmera
BP wąski chwyt
Modlitewnik

Ćwiczenia będę zmieniał lub zmieniał wariant

1.tydzień mniejszy ciężar, zakres 12-8
2 tydzień 10-6

Na początku ciężar na wyczucie, a następnie delikatna progresja.

Czy tak ubogi w ilość ćwiczeń, za to skoncentrowany na ćwiczeniach wielostawowych plan ma racje bytu.
Celem jest powrót do bardziej atletycznego i „twardego” wyglądu. :)

Pozdrawiam

"The important thing is not to stop questioning."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5292 Napisanych postów 59385 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728935
Mi się trening podoba po przerwach na siłowni takie plany treningowe się dobrze sprawdzają przy czym ja bym był ostrożny z ćwiczenimi typu zarzut. Jednak po długiej przerwie to dość wysoko postawiona poprzeczka jeśli chodzi o ćwiczenia siłowe.

Poza tym ćwiczenia masz bardzo fajne i tutaj nie ma się co czepiać jeśli chodzi o ich dobór bo masz same podstawy.
Zawsze lepiej trenować na krótkich szybkich planach treningowych niż nie trenować w ogóle. Do tego ogarnij sobie jeszcze dietę i można lecieć z tematem.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1099 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10172
Dzięki za odpowiedz!

Odnośnie tych zarzutów to bardziej nazwałbym to „polzarzutem” :), gdyż sztanga wędruje tylko od linii kolan do obręczy barkowej, a sam ciężar jest niewielki.

"The important thing is not to stop questioning."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN TRENINGOWY - powrót na siłownie po 3 latach przerwy

Fitmeal