SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy Cykl Deca Winko

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1334

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85
Witam zakupiłem ostatnimi czasy 5 deci Holenderskiej 2ml ampułeczka(niewiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie skad pochodzi ale pisze bo jestem laikiem w dziedzinie koksownictwa;]do tego mam 50/tabsów Winstrolu takich żółtych i 3 kg białka.Po tym ze tak to nazwe cyklu posiadam jedna puche x panda i HMB.Na odblok wezme Clomid a w trakcie Sylimarol niby osloni troche watrobe przed winkiem.Korzystajac z zarejestrowania sie na owym forum pod namowa ziomka mam pytanie bylby ktos tu natyle uprzejmy zeby mi to jakos fajnie połączyc i rozpisac mniej wiecej jak co kiedy wziasc.Ja myslalem tak:
pierwszy tydzien 1 deci 1ml
drugi tydzien deca 2 ml
trzeci deca 2 ml do tego rozpoczac winko 3 razy dziennie po jednej tabsie
czwarty tydzien 2 ml deca to winko jeszcze starcza
piaty tydz 2 ml tu juz resztka winka
i szosty ta nadwyzka deci co zostala czyli 1 ml
miesciac po ostatnim strzale clomid przez pierwszy tydzien po 2 tabsy a kolejny juz po jednej po tym odpalam x panda i HMB
Jezeli zle wykąbinowalem prosze o poprawe pozdrawiam jak juz mowilem to moj pierwszy cykl!!
Jezeli komus to pomoze waze 95 kg przy wzroscie 186:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 21773 Napisanych postów 71324 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575917
https://www.sfd.pl/***REGULAMIN_DZIALU_DOPING***-t297519.html

zapoznaj się z tym, nim wylecisz z kolejnego forum!

doping & zdrowie

...
Napisał(a)