SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza wycinka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4193

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 215 Napisanych postów 1394 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18212
looknij jego punkt 4 IQ: 50 niech robi co chce. Jego zdrowie jego zycie ja mu dalem propozycje cyklu co ma zrobic by to mialo rece i nogi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 678 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45881
Nie znam się dlatego pytam... Zrobię ten cykl zaraz jak Ty go skończysz :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 678 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45881
Widze ze nikt nic nie wprowadza do tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 215 Napisanych postów 1394 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18212
dalem Ci cala propozycje cyklu z rozpiska i termo...
o co Ci chodzi czlowieku dalej?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 678 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45881
Wiem na czym polega redukcja więc nie wiem o co wam chodzi... Pytanie było czy cykl który podałem będzie ok, rozpisała mi go osoba która się rzekomo na tym zna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 678 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45881
8 tygodni meta do tego w cyklu na redukcję?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 215 Napisanych postów 1394 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18212
tak bo enan to dlugi ester, meta jest na kicka.... na mecia jak sie miche to sie swietnie redukuje. wino musi byc dluzej od testa na ubicie miesnia i sie nim schodzi a nie konczy rowno...
t3 przy 25% bf i bez vlcd.... to juz samo za siebie mowi jaki expert Ci to zrobil.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 678 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45881