SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pas do ćwiczeń - używać?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 144

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć, mam dwa pytania czy koniecznie wprowadzić pas treningowy do ćwiczeń na których robię rekordy typu MC/Przysiad przy ciężarach +200kg czyli blisko rekordu? Trenuję od 8 lat na siłowni, nigdy nie stosowałem pasa, stabilizację i mięśnie brzucha oraz pleców mam mocne, ale ostatnio dość dużo trenuję na ciężarach +200kg i usłyszałem opinię, że powinienem stosować już przy tych ciężarach nawet jeśli myślę, że mi nie trzeba.

Drugie pytanie to czy jeśli robię teraz MC z ciężarem 220kg bez stosowania pasa to czy po ,,nauczeniu się" treningu w pasie, mój rekord powinien pójść w górę czy jeśli nie mam problemu z dolnym odcinkiem pleców to nie będzie to miało żadnego wpływu.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14678 Napisanych postów 53193 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400709
Witaj,
Nie ma konieczności trenowania w pasie. Nie jest on ochroną przed niczym. Raczej jest akcesorium, które dobrze wykorzystane powinno podnieść wynik, ale na pewno nie chroni przed kontuzją.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6269 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754788