SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odnośnie Metanabolu - Wazne pytanko

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2234

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 233 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5159
witam , szulkałem odpowiedzi na pytanie na forum - znalazłem ich mnóstwo ale ze nie znam się na tym to nie wieedziałem jakiej udzielić odpowiedzi bo wy udzielaliście przeróznych .

Kolega Szykuje się na cykl z odzywek i zeby to wszystko ruszyć z miejsca postanowił dorzucić 100 metki , sterydów nie zamierza ciagle brać - chce zobaczyć jak na niego podziała i wogóle .. Chłopak robi wszystko z rozumem dieta i trening są na poziomie.

I teraz czy oglibyście napisać mi
Jak brac 100 metki polskiej
Czy brac jakieś osłonki do tego
Jakie witaminy brac
CO na odblokowanie , jeżeli colomid to ile

jeżeli mozecie to podajcie orientacyjne ceny za 100 metki , za jakieś osłonki ( ile paczek potrzeba), i za odblok .. czy 10 tabs clomidu wystarczy ???.. Kumpel chce zrobić wszystko z rozumem bedzie brał osłonki witaminy i odblok - 100 mety to chyba nie dużo ale zawsze lepiej chuchać na gorące .. Licze na wasze wypowiedzi i pozdrawiam .

Powstałeś z prochu(...)to siE OtRZeP!!!! :P

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2922 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 39768
słabo szukałeś

meta 15mg/ed
do tego oczywiscie pelen kompleks witamin, omega 3
sylimarol do każdej tab. mety, mozesz zaczac lykac 2-3tyg. przed cyklem, po cyklu hepatil
po cyklu kreatyna
clomid, jesli juz, to wystarczy ~7 dni przed snem po jednej tabletce

baczny obserwator

...
Napisał(a)