SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Obóz KSW a początkujący

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2668

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7
Witam panowie i panie, zarejestrowałem się tutaj licząc, że nie jeden z Was podzieli się ze mną swoim doświadczeniem i wiedzą oraz, że nie raz zostanie udzielona mi pomoc ;) Ale do rzeczy.

W dniach 1-11 lipca 2012 odbędzie się obóz KSW http://www.konfrontacja.com/index.php?s=news&newsID=1057

Moje pytanie jest następujące:
Czy patrząc z mojej perspektywy (tzn. od zawsze uprawiałem piłkę nożną, przygodę zakończyłem niedawno na poziomie 3 ligi polskiej i zdecydowałem się pójść w MMA, jednak treningi zacznę dopiero od września, więc tak naprawdę jestem kompletnie zielony w tym temacie bo nie biorę pod uwagę moich "ulicznych przygód" ) jest sens żeby mój pierwszy kontakt z profesjonalnym uprawieniem tego sportu zaczynać od takiej "głębokiej wody" (obóz KSW) ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3131
Taki obóz dla człowieka, który nigdy nie miał styczności ze SW poza rolą widza jest bez kompletnie bez sensu. Tam się jedzie szlifować formę, ćwiczyć z zawodnikami, podnosić poziom, sprawdzić się, nauczyć się nowych umiejętności jako TRENUJĄCY MAMA a nie ... poćwiczyć i poplotkować nie mając pojęcie o tym sporcie.

Nigdy nie byłem na takim obozie, ale z drugiej strony jeśli jest to takie spotkanie fanów, zabawa i pieczenie kiełbasek przy ognisku to wycofuję powyższe słowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący