Mam se :] 15 latek :> waże 54-55 kg przy wzroście 1.80 cm!!! jestem wielki a chudy...starasznie nie wyglądam ale nie jest najlepiej..Mamy z qumplem siłownie (ławka ze sporym nakładem ciężarów, Sztange spężyne....i hantelki w różnych zakresach) hehe....no i niewiem od czego zacząć...moim głównym planem jest ważyc z 65 i mieć Ładną rzeźbę...jak to brzmi :P :) Niewiem jaką mam stosować dietę czy nie stosować jesj wcale i obżerać się jak świnia :P a moshe jakieś proszeczki na przyrost masy :P i niewychodzić z piwnicy (siłowni) :D ash mi skóra popęka :???? Prosze o rade.......Z góry Thanks!! Jestem zielony że aż szok :]
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
link do poczytania: www.kulturystyka.pl/atlas
Potem zajrzyj do działu trening tam masz posty podwieszone na samej górze bedziesz miał cykliczność. No i trening jusz masz
Dieta...typowo na mase. Poczytaj w odżywianiu posty podwieszone "Te na samej górze" Spróbuj ułożyć diete i daj chłopakom do oceny.Znają się na rzeczy
Potem zajrzyj do działu trening tam masz posty podwieszone na samej górze bedziesz miał cykliczność. No i trening jusz masz

Dieta...typowo na mase. Poczytaj w odżywianiu posty podwieszone "Te na samej górze" Spróbuj ułożyć diete i daj chłopakom do oceny.Znają się na rzeczy

moderator na insomni
...
Napisał(a)
Skoro jestes poczatkujacy to tylko ACT. Wejdz tutaj https://www.sfd.pl/temat169634/. Pocwiczysz pare tygodni i bedziesz mogl jechac na mase. Jesli bedziesz sie trzymal diety i treningow to za rok bedziesz wygladal dobrze
. Zycze powodzenia

...
Napisał(a)
poczytaj troche podwieszonych postów w TRENINGU I ODZYWIANIU
siakąś diete se ułuz - 5,6 posiłków dziennie
trening - 3-5 razy w tygodniu
po'proszki' mozesz siegnąc jak bedziesz miał jako taką diete