SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lipomastia czy ginekomastia?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 291

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 34
Mam 16 lat ćwiczę od 2 miesięcy, zawsze zmagałem się z dużymi cyckami, byłem u lekarza który powiedział że wszystko jest w porządku ale mi się tak nie wydaje dodatkowo chciałem dodać że mam pod sutkami coś twardego nie wiem czy tak powinno być ale nie jest to guzek.










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9061 Napisanych postów 82756 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699879
Zrób usg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 29913 Napisanych postów 27250 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 384534
Możesz zejść tylko bardzo niskiego poziomu tłuszczu w organizmie wtedy sam wyeliminujesz wątpliwość czy jest to lipomastia, Elu możesz tak jak sugeruje kolega wyżej udać się do lekarza który zrobię odpowiednie badania obrazowe i/lub być może też hormonalne i będziesz widział na 100%, ale jeżeli potwierdzi się ginekomastia to od razu skieruje do odpowiednich osób lub sam zadziała odpowiednio do sytuacji żeby pomóc ci z twoim problemem. My tu jedynie możemy sugerować, ale jeżeli chcesz poprawnej diagnozy to niestety ale musisz udać się do lekarza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6280 Napisanych postów 76091 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 755138