SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krótko i na temat !!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1075

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 812 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9250
Awię będzie krótko i na temat.
Dane mam w profilu więc jak chcecie to looknijcie (nie sa aktualne).
Chodzi mi o to czy to dobry plan na mase , na wakacyjna pore .
Chodzi mi tylko o to czy dobrze robie dane partie w danym dniu :

PON.
klatka + triceps

WT.
plecy + bicol

ŚR.
nogi + brzuch

Czw.
barki (kaptury)

PT.
klatka + tricol

Sobota i niedziela - wolne !!
Co sądzicie , czy to dobra rozpiska . Ni chodzi mi tu o wykonywane ćwiczenia ale o partie mięsni w danym dniu

PWB
"specjalista w dziale DOPING"

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

....:::NAJLEPSZA OBRONĄ JEST ATAK:::...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?


TO NIE KLUB JASNOWIDZÓW

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45919 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
nie jestem tu expertem ale mysle ze to w miare dobre zestawienie partii na poszczegolne dni

======================================================
>> Chron mnie Boze od przyjaciol, bo z wrogami sam sobie poradze << &reg;
======================================================
Jesli potrzebujesz przerobki fotek, zapraszam na priv
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Lipa total
1-nogi po plecach
2-po co 2x klatka??I jeśli już to czemu tylko ona??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 812 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9250
1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

------------------------------------------------------------------------

1. Tak trenuje systematycznie od 9 miesięcy , tak około 60-70 minut dziennie.
2.Cały czas trenowałem na mase z tym że jakieś 3 miesiące ćwiczyłem 6 razy w tygodniu .
Pon.
klata + nogi
Wt.
bicol + tricol + przedramie
ŚR.
klata + plecy
Czw.
Barki
Pt.
klata + nogi
Sob.
barki
NDZ.- wolne
Ciężary stopniowo zwiększałem co 1-2 kg . Przerwy to jakos koło 120 sec. po między seriami a ćwiczeniami jakos koło 50-60 sec.
Serie na klatke to tak około 5 , na biceps 3 , na nogi 3, na barki 4 i na plecy 4 .
Trening przyniósł mi troche masy 4-5 kg oraz siły mi też przybywało .Spadków to raczej żadnych nie miałem a zmęczenia konkretnie nie czułem .

3.Głownie zależy mi na masie
4.Mam własną siłownie (3 sztangi , 2 hantle , 6 hantelków 3-4-5 kg , ławka prosta-skośna , i drążek)chyba wymieniłem wszystko .
Z czasem na siłownie nie ma problemu i moge ćwiczyć o której mam czas .
5.Nie nie ma żadnych .
6.Raczej jadam to co mam w lodówce . Oczywiście staram sie jeść w tygodniu 4 razy ryz i kasze ,codziennie jogórt , banany i sporo owoców .Ale jakąś specjalną diete to nie mam.

Może nie napisałem wszystkiego dobrze ale mysle że to pomoże , będe bardzo wdzięczny

PWB
"specjalista w dziale DOPING"

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

....:::NAJLEPSZA OBRONĄ JEST ATAK:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Twój plan był bardzo kiepski-nie sugeruj się, że były przyrosty- na początku nawe najgłupszy plan treningowy je powoduje-taki już nasz organizm


Czas zabrać się WŁAŚCIWIE za trening:
Polecam trening 3-4x tyg. każda grupa 1x
W każdej grupie po 1-2 ćwiczenia podstawowe złożone-wielostawowe-patrz AĆ-w nich progresja 3-4 serie
+1 izolowane-3-4 serie -stałym cięż.
Treningi po 50-70 minut. Przerwy 90-150 sec w podstawowych cięzkich ćwicz.,przy pozostałych 60-90sec.

1. ćwiczenia podstawowe-złożone-wielostawowe(wyciskania, przysiady, podciągania itd) zakres 12-8 powtórzeń-progresja cięzaru
-przykład dla 3 serii: 12,10,8
-przykład dla 4 serii: 12,10,8,8
-przykład dla 5 serii: 15,12,10,8,8,(tylko przysiady)
2.ćwiczenia izolowane zakres powtórzeń 8-10 stały ciężar

Oto jeszcze dosadniej:

Klatka-2 postawowe +1 izolowane
grzbiet góra-2 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe +1 izolowane
bicepsy-1 postawowe +1 izolowane
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe +1 izolowane
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głowę

W doborze ćwiczen pomocny będzie "Atlas Ćwiczeń" : http://www.kulturystyka.pl/atlas/


ODŻYWIANIE:

PODSTAWY: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=50408

I: http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657

DIETA MASOWA: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=39176


Czytaj i pytaj


Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 812 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9250
Dzieki michali
Ale mam jeszcze takie pytanie co do tej rozpiski na samej górze(pierwsza wypowiedź) napisałes że lipnie jest robić nogi po plecach i po co 2 razy klata...
Więc mam taką prośbe ,aby rozpisać mi kiedy mam ćwiczyc daną partie znaczy w jakim dniu .
Np:
Pon.
klata + tric

WT.
plecy + bicol

ŚR. itp..


Zgóry dzięki

PWB
"specjalista w dziale DOPING"

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

....:::NAJLEPSZA OBRONĄ JEST ATAK:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Na 3 dni:
1-nogi+barki
2-w
3-klatka+trice
4-w
5-plecy+bice
6-7-w

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 812 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9250
no w końcu
No a myslisz że z dobrą dietą i tym wszystkim co napisałes wcześniej przeybęde na masie?? pójdzie mi te 2 cm w łape ??
Ogólnie dzięki , SOG jak nic !!
Pozdrawiam !!


PWB
"specjalista w dziale DOPING"

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

....:::NAJLEPSZA OBRONĄ JEST ATAK:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Łapa nie jest wyznacznikiem masy...
Trenuj i bądź cierpliwy.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 812 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9250
no będe trenował cierpliwie jak zawsze
A co sadzisz o takiej rozpisce :

Na 3 dni:
1-nogi+barki ( klata + triceps)
2-w
3-klatka+trice (nogi + barki)
4-w
5-plecy+bice
6-7-w

Z tym że klate + triceps bede robił w poniedziałek.
Co ty na to???


PWB
"specjalista w dziale DOPING"

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

....:::NAJLEPSZA OBRONĄ JEST ATAK:::...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do Michaila

Następny temat

Potrzebuję rad...