SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kompletuje sprzęt pomóżcie

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1559

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120
Witam!

Jestem początkujący i gromadze sprzęt do ćwiczeń dlatego proszę Was o pomoc.
Zamierzam kupić ławke, hantle, drążek i może porącze? Jakie sprzęty z allegro byście mi polecili? Oczywiście w miare dobrei nie za drogie...
Drążek:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=339502939  czy cośtakiego by sie sprawdziło? Mam mały pokój a jakbym miał zdejmowany gryf to zawsze inaczej....

Co myślicie o ławkach Masiv z allegro? Opłaca sie?
http://www.allegro.pl/item339797594_lawka_masiv_modlitewnik_solidna_i_funkcjonalna.html

Hantle to chyba kupie w supermarkecie...
Warto kupić do tej ławki wyciąg? są po 169zł....
http://www.allegro.pl/item333144959_wyciag_treningowy_masiv_montowany_do_sciany.html

Z góry dzięki za pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 99460
lipa z tym kup sobie normalny drążek jest chyba o 30zl droższy (montowany do ściany)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120
ale czemu lipa? w sumie mam miejsce tylko w rogu pokoju ;/ a innych narożnych drążków nie ma na allegro.... do futryny odpada bo za wąski.... a tu nie wypadałby do góry o ścianki by pewnie ograniczały taki ruch jakbym dobrze przykręcił.... nie wiem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120