SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kobieta i wysoki poziom testosteronu niski SHBG

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1559

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303
Witam

Jestem kobietą i mam problem z paroma aspektami związanymi z hormonami. Mam zaburzenia nastroju, problem z gromadzeniem tkanki tłuszczowej i gromadzeniem wody:(
Trenuję siłowo od 3 lat waga 60kg przy wzroście 165 W MC podnoszę 90 kg, siad 87,5 także siły mam sporo.
Robiłam pełny profil hormonalny i wyniki wyglądają dość normalnie jednak martwi mnie parę spraw.

Estradiol bliski 30
Kortyzol z rana 19,5 przy normie do 19,4
Testosteron 36 przy normie od 6 do 60
FSH i LH bliskie 9,5
ACTH w normie koło 30

Czy te wyniki wyglądają nieprawidłowo?
Dodam, że mam niskie SHBG bo ok. 34 przy normie minimalnej od 32

Podejrzewano u mnie chorobę Hashimoto, mam skrajnie niskie FT3 i FT4 lecz TSH w normie
Oraz podejrzewano PCOS, ale tylko na obrazie USG.

Prosze o pomo, nigdy nie brałąm środków dopingujących, a kilka miesięcy lżejszych treningów nie pomogło w podniesieniu poziomu estrogenów


Zmieniony przez - Ellith w dniu 2016-04-05 23:28:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
Piszesz że podejrzewano , rozumiem że byłaś u lekarza (jaka specjalizacja , endokrynolog ?) i konsultowałaś wyniki badań ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303