SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki cykl

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1183
Witam!
Chce sobie niedlugo jakos zapodac cykl na kreatynie bedzie to moj 1-szy cykl w zyciu i mam troche kasy na niego wiec nie chce kupowac zwyklego mono
CO byscie polecali do 150 zl ? myslalem zeby kupic Kre-alkalyn,Amino 3000 i oczywiscie carbo po treningu i odzywka bialkowa do brakow w diecie.Jak myslicie bedzie to dobry wybor ? czy za ta kase mozna rozkminic cos lepszego ? moj cel to oczywiscie jak najwieksza sila i masa.

Te 150 zl jest oczywiscie na sama kreatyne bo bialko carbo witaminy itp mam juz kupione

Zmieniony przez - Szudobaj17 w dniu 2008-02-06 14:20:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4738 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21468
Bierz mono, ka to drogi shit. Aminy bym sobie darował na Twoim poziomie zaawansowania. Pamiętaj o diecie, bez której branie supli mija sie z celem.

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 821
Oczywiscie ze mono! Nawet sie nie zastanawiaj, po koleji proboj od najslabszych rzeczy, dopiero potem kupuj "zabaweczki"

Masa to nie wszystko ale wszystko bez masy to !@#$%^

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1183
No gdybym diety nie mial to bym nie kupowal zadnych supli wiadomo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1183
W takim razie kupie kreatyna ta zielona z vitalmax.Ile polecacie kupic na 1 cykl 500 g czy 300 wystarczy ?

Zmieniony przez - Szudobaj17 w dniu 2008-02-06 15:18:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 157 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13931
Kup mono z universala najlepsze mono
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1183
A dokupic cos typu tauryna dextroza albo cos do tej kreatyny?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 157 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13931
Jak masz hajs to możesz dokupić, przy wyborze dextrozy i tauryny kieruj się ceną bo wszystkie praktycznie takie same. Ale polecałbym bardziej jakieś witaminki, omega 3 itp. itd.

Zmieniony przez - wuted w dniu 2008-02-06 15:52:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1183
no witaminy omega 3 itp mam juz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 157 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13931
To kup sobie BCAA i glutamine
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Polećcie coś

Następny temat

czy w moim wieku mozna brac kreatyne?

Whey vit