SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przeprowadzić odblok.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2373

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 59 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685
Jestem zielony w tym i dlatego pytam doświadczonych bym czegoś nie spieprzył na koniec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 59 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685
Lodzianin Proszę o rozpiskę co i jak teraz zrobić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 3781 Napisanych postów 18459 Wiek 49 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 205594
Zrob juz teraz badania:estradiol i prolaktyna

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 59 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685
Witaj Aleks, dziękuje za odpowiedz, w sumie już mi wcześniej odpisałeś ale trochę zielony jestem wiec dlatego znów pytam;(
Więc tak jutro idę na badania( test,prolaktyna,estradiol) jeśli wszystko wyjdzie w normie poza testem kończę ostatnim strzałem testosteronu i co dalej? Napisz mi to w punktach jeśli możesz.
A wiesz może dlaczego na testosteronie po 10 tygodniach, moje zakola i placek z tyłu głowy pokrył się setkà nowych włosów? Przecież zazwyczaj na teściu leci włos?
Dodam że przed cyklem testosteron był ponad połową normy ale estrogen był tuż przy dolnych widełkach normy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94726 Napisanych postów 364686 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1669818
Dostaniesz wyniki badań wrzuć tutaj to się rozpisze co i jak dalej

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 3781 Napisanych postów 18459 Wiek 49 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 205594