SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HYDROXYCUT - hard core :]

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3030

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
generalnie ten post jest pytaniem do specjalistow, ale moze jeszcze ktos skorzysta

kupilem HYDROXYCUT na redukcje tkanki tluszczowej firmy muscletech (ten nowy bez efedryny:) 240 tabsow
kupilem dla kumpla, ktoremu zalezy na rzezbie (troche sie obtluscil:) jadac raz po razie na mase)
ale ze nie chcialem mu kitu wciskac, to wyprobowalem sam najpierw:
zazywalem przez dziesiec dni 3x dziennie po 3 tabsy (czyli tak jak zalecaja na opakowaniu) trening mialem normalny - dolozylem sobie tylko 20 minut aerobow i zwiekszylem spozycie bialek w stosunku do weglowodanow w ciagu dnia
po tych dziesieciu dniach musialem odlozyc produkt, bo mi zjechalo ponad 3 kilosy w dol - zaznaczam, ze mam doskonaly metabolizm, wiec efekt jest dyskusyjny
w kazdym badz razie, jak dla mnie HYDROXYCUT przeszedl test zaje.biscie pozytywnie

a teraz pytanko:
- gdybym chcial zrobic male combo i dolozyc kumplowi do zestawu, ktory jest w HYDROXYCUT jeszcze efedryne - tak dla wsparcia:) - to jaka ilosc zalecacie?
- i jeszcze jedna opcja - tak na hard core - jakbym mu jeszcze dolozyl aspiryne do calosci, to tez w jakiej ilosci?
- moze jeszcze jakies sugestie?

ponizej zamieszczam zawartosc skladnikow w HYDROXYCUT [obecna w 3 kapsulkach]:
calcium - 152 mg
chrom - 133 mcg
potas - 225 mg
[garcinia cambogia, glucomannan, alpha lipoic acid, willow bark, l-karnityne] - w sumie - 1,6g
wyciag z zielonej cherbaty - pojecia nie mam
guarana - tez cos tam
kofeina - 200 mg


dzieki za pomoc
pozdrawiam


DIETA TAO (+ dieta a suplementy + dieta a doping)
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=106933&whichpage=1&crc=12153512

normalnosc to choroba ogolu

Zmieniony przez - engello w dniu 2003-09-12 17:22:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
Takie pytanie pomocniecze....gdzie ten hardcore?

członek-mafia.suple.hardcor.pl

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
Vlad dostajesz maile?

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
sie vlad czepiasz slowek
pomoglbys mi, a nie gledzil :]
nie jestem specem w tym - ja buduje mase a nie spalam - dla mnie mozliwosc spalenia takiej ilosci tluszczu to duzo (20 minut cwiczen areobowych i ponad 3000 kalorii w diecie i 3 kilo zjazd na masie przy i tak juz znacznym urzezbieniu wczesniej, to wedlug mnie duzo)
a mozliwosc podrasowania tego wyniuchalem na sfd - no to pytam jak to jest

czekam na porady jakies konkretne


DIETA TAO (+ dieta a suplementy + dieta a doping)
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=106933&whichpage=1&crc=12153512

normalnosc to choroba ogolu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
Danone - dostaje, tylko odpisać nie mogę...co do ALC to jestt na 1fast N/A

członek-mafia.suple.hardcor.pl

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
Po pierwsze....następnym razem kup termogenik innej firmy.... po drugie...nie pisz posta na pół strony...ukrywając zamotane pytania w texcie, bo ciężko skumać o co Ci konkretnie chodzi...a dodanie aspiryny nie da żadnego efektu..może poza ewentualnymi krwawieniami żołądka

członek-mafia.suple.hardcor.pl

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
mimo wszystko - dzieki


DIETA TAO (+ dieta a suplementy + dieta a doping)
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=106933&whichpage=1&crc=12153512

normalnosc to choroba ogolu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Produkty MEGABOLA

Następny temat

Czy dobry wybór w moim przypadku??Nie masa lecz siła i wytrzymałość-na tym mi zależy

Black weekend