SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 526

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1244
Witam od 1,5 roku trenuje na siłowni systemem FBW. Wykonuje praktycznie te same ćwiczenia. Nogi: przysiady i mc
Plecy: wiosłowanie podciaganie mc
klata: WL i dipy czasem rozpietki
Barki:wyciskanie nad glową
biceps: uginanie
triceps: francuskie
Czy tylko tymi ćwiczeniami równomiernie rozwinę swoją sylwetkę?? Odpowiada mi taki system trenowania nie lubię splita. Widzi ktoś przeciwskazania do trenowania tak jak dotychczas?? Trenuję co 2 dzień.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 315 Napisanych postów 3118 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69215
Ćwiczenia warto co jakiś czas troszeczkę zmieniać. Jeżeli ciągle trenujesz tak samo, to możesz zmienić wiosłowanie klasyczne na np. wiosłowanie półsztangą, MC na np. sumo, żołnierskie na hantle, siad tylni na przedni, wyciskanie na płaskiej na jakiś skos etc. Generalnie to robisz kulturystyczne ABC, co jest jak najbardziej wskazane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3916 Napisanych postów 54339 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702699
Nie ma żadnych przeciwwskazań dopóki są przyrosty jakich oczekujesz, Zostań przy fbw jeśli dobrze Ci się trenuje ale warto czasem zmienić ćwiczenie na inne również wielostawowe ale po prostu inne i wprowadzić trochę świeżości do planu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Parametry treningu

Następny temat

jak ćwiczyć najefektywniej?

Masa