SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobry zakup??

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1333

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Chciałbym doweidzie sie czy opłaca sie mi kupi ten rower http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57239709 mam zamiar na nim jezdzic street dual i troche trialu jestem początkującym wiec co o tym sądzicie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1339 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 24537
Proponujcie ci wyszukać wszystkie rowery do 800zł na allegro i zrobić o każdym osobny temat. LOL

Zmieniony przez - Spontan w dniu 2005-07-17 10:32:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 138 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1176
lol rst do dualu

Poczuj ten sport...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2019
... a masz wogole teraz jakis rower w domu? jezeli tak to na nim sie ucz ... jezeli ma duza rame to wyciag siodelko i tak sie ucz ... jak juz bedziesz cokolwiek umial to kupuj rower o takim przeznaczeniu jak bedzie Ci pasowal (street/dual/trial), bo nie ma sensu kupowac roweru o jakims specjalnym przeznaczeniu jak jeszcze nie wiesz co bedziesz jezdzil i nic nie umiesz ... ucz sie na zwyklym rowerze MTB i tyle ... bez zbednych kombinacji ...

ja sie uczylem na rowerze, ktory wogole nie byl przeznaczony do jakichs takich sportow bardziej ekstremalnych - Giant Boulder SE na ramie 21" (po prostu wyciagalem siodelko i sie uczylem robic pivoty)