SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta ma masę 20 lat 68kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
Dane: 20 lat, 175cm, 68kg cel-masa

Witam. Chciałbym prosić was o sprawdzenie mojej diety. Zapotrzebowanie i kcal liczone za pomoca dziennika posiłków Vitalmax.

Zapotrzebowanie: białko: 143g, ww:348g, tłuscze 68g kcal: 2575

I. śniadanie
Koktajl (płatki owsiane 50g, banan ok.90g, twaróg półtłusty 100g, mleko ok. 220 g)
łączna ilość białka:33g, węgli:65,5g, tłszucze 11,9g, kcal:505


II posiłek(przedrteningowy)
Pierś z kurczaka 150g
Ryż paraboliczny 100g
białko:39g, węgle 77g, tluszcze:3g, kcal:493


III posiłek(potreningowy)
Bezpośrednio po treningu Gainer Mass Activator 65g
Godzine później: Pierś z kurczaka 100g
ryż paraboliczny 150g
oliwa z oliwek 15g
+ warzywo, np marchewka cała
białko:32g, ww:115g, tłuszcze:16g, kcal:738kcal


IV posiłek
Orzechy ziemne 100g
+owoc, np jabłko
białko: 28g, ww:15g, tłuszcze:53g, kcal:599


V posiłek
Twaróg półtłusty 100g
Oliwa z oliwek 15g
białko:19g, ww:4g, tłuszcze:18g, kcal:256kcal

Łączny bilans:
białko: 163g(114%), ww:323g(93%), tłuszcze:103g(151%) kcal: 2845 (110%)

Do tego witaminy w kapsułkach.
Kolejność posiłków oraz ich godziny czasami ulega zmianie, szczególnie w dni nietreningowe. Jeżeli chodzi o śniadanie, to tylko i wyłącznie koktajl wchodzi w grę, w innej postaci posiłki nie wchodzą mi z rana:)
Jedyne co rzuca mi się w oczy to zbyt duża ilość tłuszczy, ale jakoś chciałem podbić kcal, bo 250g ryżu na dzień to i tak dużo jak dla mnie.
Prosze o ocenę i poprawę:)

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1970 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56976
Zamierzasz codziennie jeść 100 gr orzechów ziemnych?

Jeżeli walczymy możemy przegrać
Jeżeli nie walczymy jesteśmy przegrani.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
tak:) w ostatniej mojej diecie tak robiłem
Wiem ze lepsze byłyby włoskie, ale nie bardzo mam fundusze ( za 100g płace kolo 3 zł, a za 500g ziemnych 4,5zł)

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1970 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56976
Mało pełnowartościowego (pochodzenia zwierzęcego) białka. Warzyw też brakuje.

Jeżeli walczymy możemy przegrać
Jeżeli nie walczymy jesteśmy przegrani.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
Wypowie sie ktos jeszcze?? Co mam dodać? Co zamienić? mogę dodaćmięsa jeśli chodzi o białko zwierzęce.
Nadwyzka kcak tez nie jest jakas pokaźna, bo za 4 miesiące chce zacząc jakies aeroby, więc nie chce się kompletnie zalać

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
HALO!!!!!!!!! Pomoże mi ktoś z tą dietą?:)

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1430 Wiek 27 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16850
Do śniadania daj jajka zamiast twaróg. Wcześniej wymocz je w gorącej wodzie. Ten posiłek z orzechami i owocem całkowicie bez sensu. Daj jakąś rybę, węglowodany i ew. trochę tych orzechów.

Semper Fidelis.
Wielka Polska na wieki!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
A jeżeli bym zabrał 50g mięsa z posiłku przedtreningowego, i dał go w posiłku z orzechami?? Co do sniadania to od czasu do czasu mógłbym dać ze 2 jajka ale nie codziennie, nie dośćże mam ostrą skazę białkową, to chyba niezbyt zdrowo tak wsuwać po kilka jajek dziennie:)

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1430 Wiek 27 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16850
Daj tam po prostu ryż czy kaszę i mięso + garstkę orzechów.
Ja preferuje ser tylko na noc,bo jest to źródło kazeiny czyli białka wolno wchłaniającego się, a z rana potrzebujesz szybkiego "doładowania", możesz dodać odżywki białkowej do tego koktajlu.

Semper Fidelis.
Wielka Polska na wieki!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3231
no to czyli mam z ktoregoś posiłku zabrać ryżu czy mięsa i dac w tym posiłku z orzechami? Bo jesli chodzi o dodanie ryżu to ponad 250g na dzien to stanowczo za dużo dla mnie...A z orzechami to jest taka sprawa że one mi też podbijają kcal w diecie i sie je w miare szybko i nie zapychają aż tak bardzo...

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
I. śniadanie
Koktajl (płatki owsiane 50g, banan ok.90g, twaróg półtłusty 100g, mleko ok. 220 g)
łączna ilość białka:33g, węgli:65,5g, tłszucze 11,9g, kcal:505


II posiłek(przedrteningowy)
Pierś z kurczaka 150g
Ryż paraboliczny 100g
troche zielonych warzyw
białko:39g, węgle 77g, tluszcze:3g, kcal:493


III posiłek(potreningowy)
Bezpośrednio po treningu Gainer Mass Activator 65g
Godzine później: Pierś z kurczaka 100g
ryż paraboliczny 150g
oliwa z oliwek 15g
+ warzywo, np marchewka cała
białko:32g, ww:115g, tłuszcze:16g, kcal:738kcal


IV posiłek
Orzechy ziemne 100g
+owoc, np jabłko
białko: 28g, ww:15g, tłuszcze:53g, kcal:599
/do zmiany tak jak juz Ci pisali inni, ziemne maja fatalne proporcje n3:n6 i są mocno alergenne, cały posiłek do zmiany

V posiłek
Twaróg półtłusty 100g
Oliwa z oliwek 15g
warzywa
białko:19g, ww:4g, tłuszcze:18g, kcal:256kcal

Łączny bilans:
białko: 163g(114%), ww:323g(93%), tłuszcze:103g(151%) kcal: 2845 (110%)

mozesz lekko obciąc tluszcze, koneicznie wlącz do diety wielonienasycone kw tł - orzechy włoskie/olej lniany zeby trzymac 'jako takie' proporcje kwasów tłuszczowych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywianie (masa, siła + redukcja tłuszczu)

Następny temat

Dieta na mase do poprawy ( w pracy)

Fruzelina