SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta ekonomiczna, dla zapracowanych, zbilansowana - różnice

temat działu:

Indywidualne Treningi i Diety pod okiem Trenera i Dietetyka

Ilość wyświetleń tematu: 3307

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Chciałbym się dowiedzieć czym różnią się powyższe diety?

Dietę ekonomiczną miałem, więc wiem na czym się opiera i jak wygląda.
W odniesieniu do niej, dałoby się w kilku zdaniach opisać jak wyglądają dieta dla zapracowanych i zbilansowana?

Różnice są w kosztach? czasie przygotowywania posiłków? różnorodności składników? Czy jak?

Jeszcze pytanie o zmianę diety w czasie trwania abonamentu - można? na jakich zasadach?

Zmieniony przez - panteon w dniu 2013-08-21 15:04:40

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 326
Podbijam, również jestem ciekaw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Już wiem, to się podzielę :)

zbilansowana - zróżnicowana, długi czas przygotowywania posiłków
ekonomiczna - najtańsza, najkrócej przygotowuje się posiłki
dla zapracowanych - droższa, ponieważ korzysta się z "gotowych" produktów - serek wiejski, orzechy, tuńczyk z puszki itd - krótki czas przygotowania posiłków (wsypać i zamieszać), dosyć monotonna (np. 3xdziennie serek wiejski+chleb), całkiem podobna do ekonomicznej.