SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Deka + Winstrol

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2099

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 92
mam pytanko i prosze o dokładna odpowiedz.

sporo czytalem o dece i mniej więcej wiem co to jest deca dick.

tak wiec moje pytanko:

czy wazac 73kg
i biorac dece 6 (stralow po 2mg) oraz winstrol istnieje duze ryzyko wystapienia DD ?

jestem total amatorem :< i troche nie ogarniam.

dlatego prosilbym o wytlumaczenie tak na chlopski rozum czy warto zaczynac taki cykl, jesli tak to czy brac jakis odblok, jesli tak to jaki( w jakim czasie po zakonczeniu cyklu i jak dawkowac), jesli odblok zbedny to czy trzeba brac tescia, jesli tak ( to jak go dawkowac,)

prosilbym o w miare proste wyjasnienia. :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24546 Napisanych postów 68237 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538307
jestem total amatorem :< i troche nie ogarniam.

jest tyle tematow na temat deki i blokowania i coraz wiecej pytan odnosnie deki na 1 cykl, bo chodzi mit na wszystkich polskich silkach ze deka najbezpieczniejszy srodek... huia

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9051 Napisanych postów 82733 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699765
nie warto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 92