SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czas coś zmienić

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 637

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Waga

63

Wzrost

180

Cel treningowy

Zwiększenie masy, poprawa sylwetki

Staż treningowy na siłowni

pół roku, jak miałem 16 lat ...

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

brak

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

czasami ćwiczę w domu, pompki, brzuszki, drążek, ale to rzadziej niż częściej

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 147
Witam

Postanowiłem wreszcie coś zrobić ze swoim ciałem. Próbowałem już kilkanaście razy, mianowicie, jadłem jak opętany byle co, jakieś tam ćwiczenia w domu, ale zawsze kończyło się to fiaskiem, (słabe samozaparcie, bo nie było efektów). Myślałem nad jakimiś suplami, ale myślę, że przy mojej wadze odpowiednia dieta dała by również efekty. Jeśli chodzi o profesjonalną siłownie to raczej odpada bo najbliższa siłka jest jakieś 20km od mojego miejsca zamieszkania (jest to ostateczność). Budowę ciała mam jaką mam, ale mam nadzieję, że przy systematycznym treningu i diecie będą efekty. Dodam jeszcze, że rozmawiałem z tatą o tym czy jak był w moim wieku też był takim chuderlakiem. Tak był ale masa i sylwetka przyszła mu z wiekiem nawet nie wiedział kiedy przytył 30 kg ( jak na 50-tke wygląda nieźle, ludzie się go pytają czy coś ćwiczy, mimo iż ma leciutki brzuszek :D ). Dodam jeszcze, że pracuję na 3 zmiany więc ciężko ustawić jakiś plan diety i treningu. Ale jestem gotów na wyzwania.

Trochę się rozpisałem, ale myślę, że to pomoże Wam w ocenie i poradach bo o to Was proszę. Mianowicie chciałbym mieć jakiś zarys:
- diety, jakieś sugestie co jeść, w jakich porach dnia ( pracuje na 3 zmiany)
- trening, głównie ćwiczenia z własną masą ciała (coś mnie w sztucznych obciążeniach odpycha), jeśli to za mało jestem w stanie zakupić jakiś sprzęt.
- suple, na tym etapie chyba nie są tak potrzebne, ale jeśli ma to pomóc nie widzę przeciwwskazań z mojej strony.

Co chce osiągnąć?
Masa i sylwetka oczywiście. Wcześniejsze niepowodzenia były pewnie dlatego, że moja "dieta" była nie odpowiednia, zero pojęcia o tym co jadłem, zero systematyczności.
Nie czuje do siebie jakiegoś obrzydzenia z tego powodu, ale ile można wyglądać na 16-latka.

Proszę Was o rady, opinie, krytycyzm.
Pozdrawiam












Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1247
Tutaj powinieneś znaleźć odpowiedzi:
http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html
Tutaj masz coś na temat domowego treningu:
http://www.sfd.pl/DOMOWY_ATLAS_ĆWICZEŃ-t946176.html
Życzę miłej lektury ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516
poniedziałek
martwy ciąg 3x10
SUPERSERIA
podciąganie 3x8
przyciąganie sztangi w opadzie tułowia 3x10
uginanie ramion w kucnięciu 3x12 (kucasz, bierzesz sztangielkę szeroką z nakrętkami żeby złapać po bokach obciążenia, plecy do tyłu wyprostowane)
środa
wyciskanie sztangi na ławce prostej 3x10
SUPERSERIA 1
wyciskanie francuskie 3x10
wyciskanie sztangielki zza głowy 3x10
SUPERSERIA 2
pompki na poręczach 3x10
pompki, łokcie blisko tułowia 3x10
piątek
przysiad ze sztangą 3x10
SUPERSERIA 1
unoszenie sztangi nad głowę 3x10
arnoldki 3x10
SUPERSERIA 2
unoszenie sztangi do brody 3x10
unoszenie sztangielek na boki 3x15
Na koniec zrób 4 serie na łydki.

Z autopsji znam ten plan i w moim przypadku okazał się skuteczny.
Jeśli chodzi o suplementację kreatyna mono, bulk i carbo wystarczą.




Zmieniony przez - Graba87 w dniu 2013-11-26 21:25:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 165 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5528
jak bym siebie widział jakis czas temu. bez żelaza się nie obejdzie, szkoda czasu w domu w własną wagą próbować
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co zrobic zeby lewa reka nie odstawała.

Następny temat

Początek na siłowni Pytania :)

Fruzelina