SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl kreatynowy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3841

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam zamiar zaczac pierwszy cykl na kreatynie. Chcialbym sie dowiedziec czy dobre jest polaczenie kreatyny Multipowera (oczywiscie z glukoza) z odzywka wysokobialkowa (i tu pytanie do was bo nie wiem jaka bylaby odpowiednia, jakiej firmy itd.) Chce zlapac troche masy (waze 65 kg wzrost 170). A moze polaczenie innych produktow z kreatyna byloby lepsze? Chcialbym ulozyc sobie w miare dobry cykl a nie mam zbyt duzego rozeznania w tym. Pomozcie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
Dobra dieta plus uzupelnienie odzywka bialkowa powinno dac bardzo dobry rezultat.
No i nie opieprzac sie na treningu.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
to przeciez oczywiste co mowi Mawashi no ale jak z ta kreatyna?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeszcze jedno. Ktora kreatyna Multipowera jest lepsza? W proszku czy w kapsulkach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
czy to juz wszystko co macie do powiedzenia?
czekam na jakiekolwiek rady dotyczace tematu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 45617
Jaka sume pieniedzy mozesz na to przeznaczyc?

Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
max. 350 zl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Co do kreatyny wez albo Multipowera albo HDT. Hdt u Cyberpakera stoi za 500g 103zl. A jesli chodzi o stan kreatyny to jedno wola w proszku bo uwazaja ze sie lepiej wchlanie zas inni wola w kapsulkach bo nie musisz sie bawic w odmierzanie itp. Wiec wybor nalezy do ciebie.


Pozdrawiam

Trening i wiara zrobia ze mnie cara.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 45617
Jesli masz dobrze zbilansowana diete, to do kreatyny w proszku Multipowera dolacz jakas dobra glutamine (np. z dostepnych na polskim rynku Ultimate Nutritron).
Jezeli jednak Twojej diecie brakuje bialka to kup bialko serwatkowe.

Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki fakt wiecej bialka w mojej diecie by sie przydalo a teraz pytanie: czy bialko serwatkowe z TRECA jest dobre czy moze lepiej cos innego?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mam 3 pytania dot. HMB

Następny temat

NIEZWYKLE PILNIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fruzelina