SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robie źle?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 817

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1682
Witam,
Czytałem już wiele tematów i zdecydowałem się założyć konto i opisać swój problem, ponieważ mam dużo wątpliwości.

Mam 17 lat, 178 cm wzrostu i ważę 72kg. Mam specyficzną budowę ciała (grube uda i chude ręce).
Ćwiczę na siłowni od 4 miesięcy, na sucho, 3 razy w tygodniu.
Zaczynałem od 29cm w bicepsie! Teraz jest troszkę lepiej, podrosło do 34 ale od jakiegoś miesiąca nie widzę żadnej poprawy.
Koledzy faszerują się różnymi odżywkami i sterydami, ale nie znam się na tym i wole nic nie brać bez opinii bardziej doświadczonych
ludzi.

Trening dostałem zrobiony przez kolegów, proszę napiszcie co by można zmienić aby było lepiej. Jestem totalnym laikiem w tym temacie, więc spróbuje wam to jak najdokładniej opisać.

*Wtorek
-Klata (wyciskanie na prostej, rozpiętki, wyciskanie sztangielek z krzyżowaniem w fazie górnej(?) )
-Barki (wyciskanie sztangielek na siedząco, podciąganie łamanego tak wysoko pod czoło prawie, oraz wyciskanie łamanego nad głową)

*Czwartek
-Biceps (młotkowe, modlitewnik)
-Plecy (wiosłowanie, martwy ciąg)

*Sobota
-Triceps (wyciskanie 15ki za głową, francuskie wyciskanie łamanego na leżąco i ćwiczenie w którym podpieram się jedną nogą i ręką na ławce, odginam rękę i robie wymachy do tyłu)
-Znowu barki tak jak wtorkowe

Nie mam żadnej diety, staram się jeść 6 małych posiłków dziennie.
Robiłem rok temu A6W na brzuch i ładnie mi wszystko weszło, niestety jak szybko przyszło tak szybko poszło ...

Nasz sprzęt to chyba taki standardowy z keltona, jest tez wyciagnik do nóg ale stoi nieuzywany i drążek z roznymi mozliwosciami chwytu.