SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Agresja !!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 790 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14671
chłopaki jestem podczas cyklu z mety strasznie mnie nosi i wszystko w****ia wrrr co moge ewentualnie łykac do tego aby sie delikatnie uspokoić

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 216 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2132
moze nie pij kawy ;) A tak powaznie to mozesz brac jakies dostepne bez recepty ziolowe preparaty uspokajajace, tylko wtedy nie bedzie cie rowniez na silowni nosic a to juz kiepsko. Najlepiej po prostu wytrzymaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 161 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9427
To normalne wiec nie masz sie czym przejmowac ;)

Proponuje herbatke z melisy - moze cus pomoze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1330
Nie pij alko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 790 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14671
no co Ty alko odpada to normalne chyba mam w domu takie cudeńko jak Valdispert ziołowe na uspokojenie mykam sobie czasami ale to nic nie daje...mówisz cherbatke z melisy ok spróbuje dzięki chłopaki po sogaczu dla was POZDRAWIAM jakby ktos cos chciał dopisac jakis dobry srodek tylko zeby mnie jednak nie muliło na tej siłce to bede wdzieczny ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1330
w jakim sensie cie ziom muli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45399 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57814
ja na soku ejstem spokojny... ale jak zdarza sie wypic 1-2 piwka i mnie ktos zdenerwuje tak mocno to wtedy ejst masakra..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2927
Proponuje na uspokojenie cos bardziej doraznego kropelki melisa itd ziołowe nie pomoga,moi znajomi biora do mety afobam 0.25 uspokaja ,mówia ze działa i jest ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45399 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57814
meliska. jak juz przy mecie cie tak cisnie to nie bierz trenu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2803 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12744
Herbatka z melisy jest ok, jednym pomaga drugim nie, ale w większości przypadków daje rade i pomaga.

Są dobre tabletki ziołowe, teraz nie pamiętam nazwy, ale na dniach Ci napisze.. Pakowane w słoiczek plastikowy, z niebieską nakrętką, na etykiecie pisze niebieskim kolorem, pogrubioną czcionką TABLETKI USPOKAJAJĄCE, słoiczek troszke mniejszy od tego w jakim pakowana jest Ruska Meta-Scan.
30 tab, koszt ~7 zł, ja miałem problemy ze snem, łykałem sobie dwie na noc, zapijałem melisą i boom, śpie

~ ex fatiga ~

~ masz pytanie? bernard_levaar@yahoo.com ~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6148
Labofarm..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

doping

Następny temat

Trenbolone Acetat!!

;