SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 lat - MHP T-Bomb, ZMA, Tribulon?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5054

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 129
Witam,
Trenuję już prawie od 3 lat, a od ponad 1,5 roku staram się poważnie podchodzić do treningów, za pomocą dobrze dobranej diety i treningu z typowego suchara udało mi się dojść do jako takiego wyglądu.
Z czystej ciekawości chciałbym przeprowadzić eksperyment, czy uda mi sie naturalną drogą podniesc poziom testa, oczywiscie unikając przy tym uszczerbku na zdrowiu.
Na jakiś czas porzuciłem normalny plan treningowy i wykonuje ćwiczenia które teoretycznie mogą wpłynąć na poziom testa.
MHP T-Bomb wstępnie odrzucam jako środek zbyt silny ktory w moim wieku moze zaburzyć gospodarkę hormonalną, zresztą zalecenia są po 18 roku życia.
Zakupiłem jednak ZMA apteczne i Tribulon, które również teoretycznie mogą mieć znaczenie.
Jeżeli MHP T-Bomb jest mi odradzany ze wzgledu na to, ze podniesienie przez niego poziomu testa moze zaburzyc gospodarke hormonalna, to czy podobne zagrożenie niosą za sobą ZMA i Tribulon, jeżeli zakładamy że mogą one w zauważalny sposób wpłynąć na poziom testosteronu? jaka jest Wasza opinia na ten temat?


obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył):



Wiek: 16

Waga: 85

Wzrost: 186

Cel cyklu: podniesienie poziomu testa

stosowane już wcześniej suplementy : kreatyny, bcaa, glutaminy,gainerki oraz inne ******ly , nic powazniejszego

Uprawiane inne sporty: Wiele, m.in pływania

stosowane wcześniej spalacze : -

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: zma, tribuon



uwagi i sugestie: -

Staż treningowy: 3



Zmieniony przez - 4xa w dniu 2008-12-01 21:41:30

Zmieniony przez - 4xa w dniu 2008-12-01 21:42:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!