Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sikanie dziewczyn w szkolnej toalecie

Strona 5 z 25

  • ANNIA

    cześć! właśnie sobie wszystko poczytałam, i dużo tu dziewczyn nareszcie! i wszystkie dają zdjęcia! tak sobie pomyślałam, że ja też dam swoje, jako dowód że nie jestem

    Odpowiedzi: 109| Ilość wyświetleń: 14508| Data: 2002-04-25 21:34:28| Liczba SOGów: 8
  • Ogłoszenie dotyczące wiosennej edycji "Przemiany Sylwetki"

    jego zasady. jest to nasz największy konkurs z największą pulą nagród, dlatego od tej pory będzie on kierowany do dziewczyn zaawansowanych i takie będą zapraszane do tej zabawy. ponieważ w naszym dziale mamy już sporą grupę ladies, o odpowiednim

    Odpowiedzi: 151| Ilość wyświetleń: 10779| Data: 2012-11-10 15:41:07| Liczba SOGów: 1
  • Akcja 'Szkolna siłownia' ---> fotorelacja

    szanowni państwo, w dniach 26.06.2008 15.08.2008 odbyła się akcja mająca na celu wyposażenie szkolnej siłowni w zs ckp w grubnie w podstawowy sprzęt treningowy. w w/w akcji wzięło udział 9 firm oraz 13 osób

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 10518| Data: 2008-09-04 18:52:26| Liczba SOGów: 50
  • Dieta Cud - Cos Dla Chcacych Byc KULTURYSTĄ

    soku jabłkowego do blendera. przełknąłem trzy łyki. i trzeci łyk wrócił do góry. w końcu wszystko wróciło w toalecie cokolwiek będziesz robił, nigdy nie próbuj „koktajlu z fileta . i ostatnia rzecz, białka. jaką pojemność ma twoja lodówka

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 12210| Data: 2006-12-16 14:20:40| Liczba SOGów: 10
  • Bóle pleców po martwym ciągu.

    i przez ten tydzień ból się nasilił. teraz już rano kiedy wstaje plecy nie dają mi spokoju, tak samo gdy siedzę w szkolnej ławie. rwie w plecach przez cały dzień i nie mogę o tym zapomnieć. nie wiem czy to jest ból kręgosłupa, czy ból mięśni

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12505| Data: 2008-11-13 14:51:14| Liczba SOGów: 0
  • Suklaroza i inne paskudki słodzące

    z moczem i kałem. to samo w sobie wywołuje ważne pytania. co się dzieje z sukralozą, która jest spłukiwana w toalecie pozostaje stabilna, czy wchodzi w reakcję z innymi substancjami np. chlorem obecnym w wodzie używanej do podlewania roślin

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 12082| Data: 2006-12-19 13:23:27| Liczba SOGów: 5
  • box-kombinacje

    : wiadomo ze w walce nie mysli sie o kombinacjach ale ja sobie je juz dopracowalem i raczej w walce ulicznej szkolnej : tez juz mi to wychodzi... fire moderator ubi lex, ibi poena

    Odpowiedzi: 82| Ilość wyświetleń: 12152| Data: 2002-08-03 11:23:45| Liczba SOGów: 6
  • asikia20/ rzezba

    i zwrócić się o porady do was. przeleciałam chyba wszystkie ważne artykuły, przesledziłam dzienniki pozostalych dziewczyn jestem pod mega wrażeniem. teraz kolej i na mnie, zależy mi na pozbyciu się zbędnego tłuszczu i na wyrzeźbieniu sylwetki.

    Odpowiedzi: 213| Ilość wyświetleń: 13315| Data: 2011-03-30 14:17:31| Liczba SOGów: 6
  • Shake your ass with TREC Nutrition! Akcja PUPA 2013 :-D, wyniki: str.11

    8. udział w konkursie jest dobrowolny, uczestniczka ma prawo wycofać się w dowolnym momencie. 9. wszystkie dziewczyny startujące prosimy o założenie w dziale ladies dziennika treningowego na czas konkursu ze wszystkimi wymaganymi danymi na

    Odpowiedzi: 129| Ilość wyświetleń: 13106| Data: 2013-04-04 11:16:13| Liczba SOGów: 6
  • Trening siłowni w młodym wieku by klima92

    lekkiej namowie kumpla, postanowiłem uczęszczać na siłownie. z początku miała to być zwykła rekreacyjna zabawa na szkolnej siłowi, lecz gdy dowiedziałem się, że siłka będzie czynna tylko wtedy kiedy będzie padał deszcz w innym wypadku będzie

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 11904| Data: 2008-06-05 21:09:52| Liczba SOGów: 0
  • Breatharianizm - Praiwe jak rośliny

    przyjmowaniu ani pokarmów ani napojów, kamilla czuła się tak osłabiona, że nie była w stanie nawet sama usiąć na toalecie nogi szczególnie stawy powodowały wielki wręcz nie do zniesieia ból. w strefach organizmu, w którym znajdowało się

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 11361| Data: 2008-11-09 14:54:23| Liczba SOGów: 0
  • ** System Slim Figura ** zestaw herbatek odchudzających

    nie widziałam. zauważyłam efekty bardziej po 2 herbatce czyli oczyszczającej . jak ktoś ma wrażliwy organizm to w toalecie trochę spędzi czasu . jeżeli chodzi o smaki. 1 czyli spalanie ma posmak herbaty czerwonej bo ma ją w składzie . ale w

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 11311| Data: 2005-07-31 16:53:46| Liczba SOGów: 3
  • Kuracja na zwiekszenia przemiany materii - cos dla kobiet :)

    w poswiateczny poranek postanowilem wrzucuc mala kuracje. kuracja ta przeznaczona jest raczej dla katujacych sie dziewczyn bo kulturysta bedzie bez uzyteczna. moja mama schudla w ten sposob 7 kg przez 2 tygodnie i nadal chudnie, ale troche wysilku

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 12638| Data: 2003-04-22 09:01:03| Liczba SOGów: 5
  • Zapasy w USA

    w sezonie 2006/2007 w 9445 szkołach srednich zapasy trenowało 257246 chłopaków.a w 1227 szkolach trenowalo 5048 dziewczyn http://www.nfhs.org/web/2008/05/high_school_wrestling_rules_chan.aspx

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12368| Data: 2009-02-15 21:36:26| Liczba SOGów: 0
  • kreatyna a czeste oddawanie moczu. pomocy!

    co 20min:/ niewiem co jest, to juz moj 4cykl i nigdy az tak mnie nie gonilo. co moze byc przyczyna i czy czeste sikanie moze doprowadzic do zmniejszenia skutecznosci kreatyny

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 9326| Data: 2010-06-21 16:48:29| Liczba SOGów: 1
  • dziewczyny KSW

    te dziewczyny to luba miało i anita grabarczyk, ich fotki oraz fotki dziewczyn ktore nie zostaly wybrane na dziewczyny ksw mozecie zobaczyc tutaj http://babol.pl/gid,12640043,gpage,5,img,12640329,galeria.html

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 12313| Data: 2010-09-19 17:47:56| Liczba SOGów: 0
  • Konkurs Na nowy rok szkolny - Kij i Marchewka

    ten nowy nadchodzący rok szkolny , pod patronatem naszego sponsora firmy trec pragniemy ogłosić nabór chętnych dziewczyn do walki ze swoimi słabościami. tym razem sprawa będzie wyglądała następująco: moderatorki działu spośród zgłoszeń

    Odpowiedzi: 197| Ilość wyświetleń: 8672| Data: 2011-09-03 12:13:06| Liczba SOGów: 5
  • "Agresja-kulisy dopingu"

    są bardziej brutalni niż kobiety, dlaczego chłopcy wykazują większe tendencje do zachowań agresywnych niż dziewczynki, dlaczego więzienia przepełnione są głównie mężczyznami, dlaczego kobiety skazywane są raczej za przestępstwa przeciwko własności

    Odpowiedzi: 81| Ilość wyświetleń: 11017| Data: 2005-03-13 23:06:11| Liczba SOGów: 34
  • monam na redukcji

    nie na stałe. mam nadzieje, że szefowe mi pomogą, bo narazie mam problem z posiłkami. poczytałam dzienniki innych dziewczyn i tak wychodzi że powinnam jeśc ok 1800kcal na siłowni robię trening na rzeźbę wraz z trenerką, treningi bez rozgrzewki

    Odpowiedzi: 265| Ilość wyświetleń: 12083| Data: 2013-02-23 14:59:52| Liczba SOGów: 2
  • Sezonowiec 2007? Chcesz jakoś wyglądać w wakacje na plaży? WEJDŹ TU! (by PLŚ)

    planować imprezy, wyjazdy nad morze...właśnie, jak tu pokazać się w takim stanie wśród setek roznegliżowanych dziewczyn na plaży ! masz taki problem jeśli tak to ten post jest dla ciebie! posta tego postanowiłem napisać po moich ostatnich

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 11949| Data: 2007-02-24 23:40:32| Liczba SOGów: 40

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}