Temat został odczytany 25837 razy

Rzadkie włosy

zgłoś naruszenie
  • karatkid
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 34
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 1571

Jak w temacie mam rzadkie wlosy i widac mi skore czy sa jakies szampony, odzywki zebym mial geste wlosy, albo chociaz zeby tak wygladalo :)
1126719941000
zgłoś naruszenie
  • robsonek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 88
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 853
ze swojej strony polecam szampon shamtoo (o ile jeszcze go sprzedaja). sewgo czasu sam go uzywalem ale krotko bo robilo mi sie po nim "zbyt duzo" wlosow hehe - wiec to moze byc opcja dla ciebie ;)
"...Wherever I may roam..."
1126733578000
zgłoś naruszenie
  • karatkid
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 34
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 1571
dzieki za wypowiedz masz soga, moze jeszcze ktos sie wypowie zaznaczam ze masz bardzo twarde wlosy(bardzo)
1126854295000
zgłoś naruszenie
  • Grasik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22600
  • Wiek: 13 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 112294
  • Trenuje: Od 1994 r.
rzadkie = osłabione?
28:06:42:12
That is when the world will end.
1126856213000
zgłoś naruszenie
  • karatkid
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 34
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 1571
nie oslabione poprastu rzadkie a chcialbym zeby wygladaly na gestsze
1126859333000
zgłoś naruszenie
  • outsidee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4027
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 16307
nie wiem czy coś takigo będzie wykonalne



1126875999000
zgłoś naruszenie
  • danielczyk
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 515
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 3580
moge ci troche moich pozyczyc bo ja mam zas qrwa gęste w h** :/
+ i - to jedyne co widze... !
1126946463000
zgłoś naruszenie
  • monetou
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 123
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 417
  • Trenuje: 0
Rzadkie włosy zawsze są słabsze, to już jest genetyka, ale polecam Shamtoo, bądź szampon z rzepy... A jeszcze co to ja chciałem powiedzieć... Hmnnnnnn aha jakbyś bardzo chciał mieć gęstsze włosy no to polecam specjalną ropę z apteki, naftę znaczy się popytaj w aptece coś ci doradzą
Nikt nie obiecywal, ze po drugiej stronie bedzie na Nas czekal Pan...
1127039560000
zgłoś naruszenie
  • Elżbieta66
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 3
Cześć mam bardzo rzadkie włosy i bardzo mi się przetłuszczają tak zwane łojotokwe zapalenie cebólek włosa czy ktoś mógłby mi pomóc .Próbowałam wiele sposobów ale bez skótku prosze o pomoc
Elżbieta666
1206736382000
zgłoś naruszenie
  • Cregg
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1792
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 16991
http://www.hsr.com.pl/?gclid=CJSdhtL6sJICFRdWMAodVDhKNQ

co Ty na to ??
Chwila moralnego kaca - jak gówno z siebie dajesz, to do Ciebie wraca.

8,5m/s ;)
1206746957000
zgłoś naruszenie
  • rvn00000
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 500
hmm polecam szampon z ketokonazolem a dokladnie KETOXIN 2% ketokonazolu plus kompleks witamin 100ml (u mnie w aptece za 19zl) a czemu go polecam? po 1) jest przeciwłupieżowy po 2) ketokonazol 2% ma podobne dzialanie jak minoksidil 2%(np. loxon2%)jest zbawienny dla osob walczacych z łysieniem .
1207785961000