Pisałem już wcześniej, prosiliscie by napisać na priv.
Dostałem odpowiedź żeby wybrać inny produkt zamiast tego który ponoć został wysłany wraz z innymi moimi zamowionymi suplementami ale niby został uszkodzony i wysłany spowrotem do Was przez GLS (bo go uszkodzili) .....
Po czym wybrałem produkt zamiast tego niby uszkodzonego (co oczywiście nie było wcale dla mnie na rękę)
No i w dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi.. było to już prawie tydzień temu od ostatniego maila a łącznie czekam już 3 tygodnie.
Więc pewnie za nim ktoś raczy nadać paczkę kolejny raz, za nim ja wyślecie i dojdzie do mnie to minie ponad miesiąc od zamówienia.
Co z Wami? Nigdy Wam się to nie zdarzało ..
Czy któryś z Was chciałby wydać pół wypłaty w sklepie i czekać na towar miesiąc ? A w szczególności jeśli są to suplementy i masz do tego określony cel ?
Jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć dlaczego wszystko tak wolno przebiega ?
Dziękuje,
Robert