SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak się odżwiać, diata i odżywki?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 382

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 154
Witam. Chcę zacząć trening na siłowni. Jednak jestem w tym kompletnie zielony :/ Jestem wysoki (190cm) ważę zaledwie 69 kg. Przydałoby się przybrać na masie ;) I tu pytania:
-Czy sama dieta wystarczy czy jednak trzeba coś przy tym brać (białko itd.) ???
-Jaka dieta?? (Uczę się także godziny szkolne trzeba uwzględnić)

Jeśli do przybrania na masie trzeba brać jakieś 'pomoce' (jakoś nie jestem przekonany co do tego że to zdrowe) to jakie bd najkorzystniejsze i 'najzdrowsze'. Ile to kosztuje?? :)

Z góry dzięki za pomoc! :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 154
Nie bardzo mam pieniądze na zakup treningu i diety. Dlatego mam nadzieję, że forumowicze mi pomogą ;) Także czekam na odpowiedzi.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43034 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
napisał(a)
Początkujący