SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAKIE RĘKAWICE NAJLEPSZE?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2418
Witam!
Od jakiegoś czasu trenuję kick-boxing i noszę się z zamiarem kupna rękawic Problem w tym, że nie znam się dokładnie jeszcze na tym i nie wiem jakie będą odpowiednie. Z tego co się orientuję (czyli poprzez czytanie ofert sklepów internetowych) wiem, że są różne typy rękawic, do treningów, do sparingów itd. Problem w tym, że nie mogę sobię pozwolić na zakup kilku par ponieważ moje fundusze niestety na to nie pozwolą i dlatego jako niedoświadczona proszę Was o jakąś radę w tej kwestii z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam!

"...lepiej byś był mistrzem, nie wystarczy biegać szybko.. tutaj MUSISZ biec najszybciej!!"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 181 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 3152
zgadzam sie w 100% ... 12oz to optymalnie...
a propo takich już wypracowanych firm produkujących rękawice to można wymienić ...
Green Hill...Twins...Windy...Masters...Everlastoczywiscie...AllRight..

Aha ... i na moje oko to kup sparingowe .. nie ma sensu zebys inwestował w turniejówki ... na truniejach i tak Ci dadzą pewnie swoje a Ty nie będziesz między nimi widział różnicy na treninach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć,do kickboxingu najlepsze 10oz.