SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wyniki morfologi, parę pytań.

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 223 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2190
Witam, parę dni temu pobierałem krew u lekarza aby sprawdzić czy mam dobre wyniki, dziś gdy je odebrałem, zauważyłem, że w normie nie mieszczą się 2 statystyki, a dwie są na granicy, mianowicie:

MCH - 28.40 (28-34 norma)
MCV - 80 (83 - 103 norma)
Płytki krwi - 151 (150-440 norma)
Liczba pozostałych WBC - 0,7 (0.15 - 06 norma)

Jestem przezornym człowiekiem dlatego pytam. Czym to może być spowodowane? Dodam, że ćwiczę dosyć długo a od jakichś 3 miesięcy nie biorę żadnych witamin, do tego skończyłem tydzień temu cykl na kreatynie. Ćwiczę codziennie. Biorę BCAA. Oczywiście dieta w białko jest cały czas. Mam 20 lat, 193 cm wzrostu, 97 kg. Jak byście mieli jakieś pytania, piszcie. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 228 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3085
Brak witamin i ciężkie treningi dopalone kreatyną, już wiesz jaki powód? :) Podstawowym suplementem są ZAWSZE witaminy, bez tego daruj sobie resztę. pzdr :)

Trener personalny / psycholog

Jeśli pomogłem, albo dowiedziałeś się czegoś wartościowego - przyznaj SOG-a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 223 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2190