...
Napisał(a)
jasne, ze rozstrzygniwety, kazdy kolejny konkurs będzie wygrywał określony przeze mnie użytkownik....
mianowicie/...
ja
mianowicie/...
ja
...
Napisał(a)
Jeśli Wy wygrywacie następne konkursy do dajcie mi ten chociaż wygrać <lol> :D
...
Napisał(a)
Witajcie
Widzę że niektórzy robią się niecierpliwi ale bez obaw nie będziecie długo trzymani w napięciu
Jak już wcześniej wspominałem jest kilku oceniających w tym ja Chciałbym abyście czym się kierowałem i dlaczego
Poniżej wypisałem co moim zdaniem należy brać pod uwagę w tworzeniu produktów będących uzupełnieniem oferty
(będąc obserwatorem, a nie pracownikiem firmy do której pisze się propozycje):
Zapotrzebowanie na rynku
Oczywisty punkt, mówiący o tym, że firmy produkują produkty pod klienta, ponieważ to generuje im największy zysk. Mowa tutaj o składowych produktu, formie podania, opakowaniu i kilku innych drobiazgach
Braki w ofercie
Trochę nielogiczne jest proponowanie czegoś co istnieje. Często się zdarza że propozycja nieznacznie różni się składem jakościowym, czy ilościowym, ale należy wiedzieć, że firmy rzadko skłaniają się do powielania oferty, głównie ze względu na duże koszty i późniejszy zysk niewspółmierny do wkładu sił.
Idea firmy
Jedne firmy nastawione są typowo na zysk, dla innych natomiast owszem ważne są pieniądze (bez nich nie można prowadzić firmy), ale również coś więcej, np. chęć posiadania wkładu w dobry rozwój sportu (jego kierunek)
Tego nie da się sprawdzić i wydedukać w żaden inny sposób, aniżeli śledząc ogólnie pojmowane poczynania danej firmy
Kierunek rozwoju firmy
Każda firma ma pewne cele i wytyczone szlaki, którymi podąża. Brak strategi najczęściej oznacza upadek. Dlatego ważne jest proponując produkt, ażeby zmieścić się w założeniach firmy. Można proponować coś zupełnie nowego, ale warto jest się czymś zahaczyć. Wskazać pewien wspólny punkt.
Grupa docelowa
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz suplementy diety są niezwykle szeroką gałęzią żywności. Nawet największa firma nie jest w stanie zaspokoić pragnień wszystkich ludzi. Dlatego najczęściej wybierana jest grupa docelowa (szersza, bądź węższa) Ten punkt ściśle związany jest z kierunkiem rozwoju firmy, a konkretniej znacząco na niego wpływa.
Dostępność proponowanych składowych
Można proponować najróżniejsze substancje, wręcz kosmiczne, jednak należy brać pod uwagę ich dostępność, tzn. czy można dostać je na rynku polskim, jeżeli nie to jaka jest ich dostępność na rynku światowym, patenty i wyłączność i jeszcze kilka innych czynników, które gmatwają całą sprawę. Ktoś by mógł zapytać jak to sprawdzić. Dla ludzi nie pracujących w tym fachu najłatwiej jest przejrzeć produkty Polskie – mamy ogląd na substancje łatwo dostępne i możliwe do zdobycia. Przeglądając rynek światowy mamy ogląd na związki dostępne dla np. rynku europejskiego i ułatwienia tym samym dla rynku polskiego. Można również poznać patenty (przeważnie w reklamówkach firmy się nimi chwalą), a także wyłączność (dany związek jest niezwykle skuteczny i warto byłoby go stosować we wszystkim, jednak stosowany jest tylko w danych, a najczęściej w danej – jednej firmie)
Prawna możliwość stosowania danych substancji
Oczywisty punkt mówiący o tym, że nie można stosować wszystkiego, co sobie się nam wymarzy. Można stosować tylko to co jest prawnie dozwolone, a właściwie to co prawnie nie zostało zakazane (mowa tutaj o absolutnym zakazie, bądź dopuszczeniem tylko pewnej ilości w porcji jednorazowej, bądź dobowej). Jak to sprawdzić? Można czytać liczne magazyny i artykuły co większość interesujących się sportem czyni i tam korzystać z pewnych wyrywkowych informacji. Najlepszym jednak sposobem jest zagłębienie się w prawo żywnościowe. Jest ono ogólnie dostępne, choć naturalnie często brakuje nam chęci i czasu na jego czytanie, nie mówiąc o tym, że większość popukałaby się w głowę na myśl, że można takim czymś zajmować się w chwili wolnej.
Prawdziwość działania
Warto jest tworzyć produkt działający, który nie jest placebo. Pojawia się co raz więcej doniesień naukowych potwierdzających, bądź odrzucających koncepcje działania danej substancji. Każdy chciałby otrzymać produkt, który będzie rzeczywiście działał i takie pomysły nabierają większej wartości.
Naturalnie jest jeszcze kilka punktów mówiących co należy brać pod uwagę przy proponowaniu produktu, ale myślę, iż wymieniłem najważniejsze. Dodatkowo jest cała masa innych czynników oczywistych i zarezerwowanych dla rozważań technologów i innych pracowników danej firmy.
Jak widać konkurs wydawałby się dość prosty. Jednak z technologicznego punktu widzenia takowy nie jest. Przygotowując solidną propozycję należałoby wziąć pod uwagę dość dużą ilość czynników i zgarnąć sporą dozę wiedzy.
To co napisałem może brzmieć przerażająco, ale można zadać sobie pytanie: czy jeżeli nie brałoby się pod uwagę tylu składowych to czy wychodziły by skuteczne a zarazem bezpieczne produkty, wykazujące ciągłość produkcji? Jak widać owe zagadnienie choć banalne z pozoru, jest niezwykle trudne do ogarnięcia.
Tak czy inaczej ciesze się z każdej wysłanej przez Was propozycji. Widać że mniej lub bardziej ale z pewnością śledzicie rynek, jesteście ze sportem solidnie związani, jak również posiadacie twórczy umysł i odwagę by dzielić się na forum swoimi pomysłami. Każdy bez wyjątku zaproponował chociażby jeden wartościowy i zgodny z wszelakimi założeniami produkt. Jednak zwycięskie podium pomieścić może tylko trzy osoby.
Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za wzięcie w nim udziału.
Gratuluje pomysłowości
Zmieniony przez - FitMax_AB w dniu 2010-10-11 09:38:39
Widzę że niektórzy robią się niecierpliwi ale bez obaw nie będziecie długo trzymani w napięciu
Jak już wcześniej wspominałem jest kilku oceniających w tym ja Chciałbym abyście czym się kierowałem i dlaczego
Poniżej wypisałem co moim zdaniem należy brać pod uwagę w tworzeniu produktów będących uzupełnieniem oferty
(będąc obserwatorem, a nie pracownikiem firmy do której pisze się propozycje):
Zapotrzebowanie na rynku
Oczywisty punkt, mówiący o tym, że firmy produkują produkty pod klienta, ponieważ to generuje im największy zysk. Mowa tutaj o składowych produktu, formie podania, opakowaniu i kilku innych drobiazgach
Braki w ofercie
Trochę nielogiczne jest proponowanie czegoś co istnieje. Często się zdarza że propozycja nieznacznie różni się składem jakościowym, czy ilościowym, ale należy wiedzieć, że firmy rzadko skłaniają się do powielania oferty, głównie ze względu na duże koszty i późniejszy zysk niewspółmierny do wkładu sił.
Idea firmy
Jedne firmy nastawione są typowo na zysk, dla innych natomiast owszem ważne są pieniądze (bez nich nie można prowadzić firmy), ale również coś więcej, np. chęć posiadania wkładu w dobry rozwój sportu (jego kierunek)
Tego nie da się sprawdzić i wydedukać w żaden inny sposób, aniżeli śledząc ogólnie pojmowane poczynania danej firmy
Kierunek rozwoju firmy
Każda firma ma pewne cele i wytyczone szlaki, którymi podąża. Brak strategi najczęściej oznacza upadek. Dlatego ważne jest proponując produkt, ażeby zmieścić się w założeniach firmy. Można proponować coś zupełnie nowego, ale warto jest się czymś zahaczyć. Wskazać pewien wspólny punkt.
Grupa docelowa
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz suplementy diety są niezwykle szeroką gałęzią żywności. Nawet największa firma nie jest w stanie zaspokoić pragnień wszystkich ludzi. Dlatego najczęściej wybierana jest grupa docelowa (szersza, bądź węższa) Ten punkt ściśle związany jest z kierunkiem rozwoju firmy, a konkretniej znacząco na niego wpływa.
Dostępność proponowanych składowych
Można proponować najróżniejsze substancje, wręcz kosmiczne, jednak należy brać pod uwagę ich dostępność, tzn. czy można dostać je na rynku polskim, jeżeli nie to jaka jest ich dostępność na rynku światowym, patenty i wyłączność i jeszcze kilka innych czynników, które gmatwają całą sprawę. Ktoś by mógł zapytać jak to sprawdzić. Dla ludzi nie pracujących w tym fachu najłatwiej jest przejrzeć produkty Polskie – mamy ogląd na substancje łatwo dostępne i możliwe do zdobycia. Przeglądając rynek światowy mamy ogląd na związki dostępne dla np. rynku europejskiego i ułatwienia tym samym dla rynku polskiego. Można również poznać patenty (przeważnie w reklamówkach firmy się nimi chwalą), a także wyłączność (dany związek jest niezwykle skuteczny i warto byłoby go stosować we wszystkim, jednak stosowany jest tylko w danych, a najczęściej w danej – jednej firmie)
Prawna możliwość stosowania danych substancji
Oczywisty punkt mówiący o tym, że nie można stosować wszystkiego, co sobie się nam wymarzy. Można stosować tylko to co jest prawnie dozwolone, a właściwie to co prawnie nie zostało zakazane (mowa tutaj o absolutnym zakazie, bądź dopuszczeniem tylko pewnej ilości w porcji jednorazowej, bądź dobowej). Jak to sprawdzić? Można czytać liczne magazyny i artykuły co większość interesujących się sportem czyni i tam korzystać z pewnych wyrywkowych informacji. Najlepszym jednak sposobem jest zagłębienie się w prawo żywnościowe. Jest ono ogólnie dostępne, choć naturalnie często brakuje nam chęci i czasu na jego czytanie, nie mówiąc o tym, że większość popukałaby się w głowę na myśl, że można takim czymś zajmować się w chwili wolnej.
Prawdziwość działania
Warto jest tworzyć produkt działający, który nie jest placebo. Pojawia się co raz więcej doniesień naukowych potwierdzających, bądź odrzucających koncepcje działania danej substancji. Każdy chciałby otrzymać produkt, który będzie rzeczywiście działał i takie pomysły nabierają większej wartości.
Naturalnie jest jeszcze kilka punktów mówiących co należy brać pod uwagę przy proponowaniu produktu, ale myślę, iż wymieniłem najważniejsze. Dodatkowo jest cała masa innych czynników oczywistych i zarezerwowanych dla rozważań technologów i innych pracowników danej firmy.
Jak widać konkurs wydawałby się dość prosty. Jednak z technologicznego punktu widzenia takowy nie jest. Przygotowując solidną propozycję należałoby wziąć pod uwagę dość dużą ilość czynników i zgarnąć sporą dozę wiedzy.
To co napisałem może brzmieć przerażająco, ale można zadać sobie pytanie: czy jeżeli nie brałoby się pod uwagę tylu składowych to czy wychodziły by skuteczne a zarazem bezpieczne produkty, wykazujące ciągłość produkcji? Jak widać owe zagadnienie choć banalne z pozoru, jest niezwykle trudne do ogarnięcia.
Tak czy inaczej ciesze się z każdej wysłanej przez Was propozycji. Widać że mniej lub bardziej ale z pewnością śledzicie rynek, jesteście ze sportem solidnie związani, jak również posiadacie twórczy umysł i odwagę by dzielić się na forum swoimi pomysłami. Każdy bez wyjątku zaproponował chociażby jeden wartościowy i zgodny z wszelakimi założeniami produkt. Jednak zwycięskie podium pomieścić może tylko trzy osoby.
Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za wzięcie w nim udziału.
Gratuluje pomysłowości
Zmieniony przez - FitMax_AB w dniu 2010-10-11 09:38:39
...
Napisał(a)
Keep ya head up
...
Napisał(a)
wiem ale nie pasowalo mi do angielskich nazw innych supli fitmaxa
Keep ya head up
Poprzedni temat
Tydzień z Fitmaxem - doposaż swój asortyment i zgarnij nagrody!!
Następny temat
Temat JEDYNIE do wklejania prac konkursowych!!
Polecane artykuły