Szacuny
0
Napisanych postów
7
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
10
Zauważyłam, że firma Kelton znacznie szybciej udziela odpowiedzi na publiczne posty. Nie planowałam konfrontacji na forum jednakże ciągły brak odpowiedzi na moje maile i ignorancja ze strony Kelton wpłynęły na moja decyzję.Kilka słów odnośnie zamówienia. Zamówienie na kwotę 3400 z uwagi na brak asortymentu / mimo,że był podobno dostepny/ podzielono na dwie przesyłki, pierwsza dotarła dosyć szybko, natomiast drugiej na kwotę 748 zł niestety się nie doczekałam. Na druga partię czekałam od 30 maja, gdy już straciłam cierpliwośc i poprosiłam o zwrot pieniedzy kontakt nagle sie urwał. Ostania informacja jaka dostałam /na poczatku lipca/ to kolejne zapewnienie, że pieniadze zostały przesłane na wskazany rachunek.
Poniżej mail skierowany w dniu dziejszym do Pani Kierownik Biura obsługi klienta i jest to mój ostatni kontakt z firma Kelton. Od tej chwili w sprawie mojego zamówienia kontaktować sie bedzie kancelaria prawna.
"Szanowna Pani,
W związku z brakiem reakcji z Państwa strony i nieodnotowaniem do dnia
dzisiejszego kwoty z wycofanego z winy leżącej po stronie Kelton
zamówienia nr 12987, uprzejmie informuję, iż w dniu dzisiejszym
przekazuję sprawę Kancelarii Prawnej celem dochodzenia roszczeń na
drodze postepowania sądowego.
Jednoczesnie informuję, iż dwukrotnie otrzymałam od Pani Ewy Lasoty
informację o przelaniu na mój rachunek bankowy spornej kwoty w wysokości
748 zł. Poniewaz była to jednak informacja nieprawdziwa odnoszę
wrażenie, że jesteście Państwo nieuczciwą firmą działającą z
zamiarem oszustwa"