są i wagi
Toyoty leeeeeciutkie... Glock na jakieś 14 okrążeń(w tym instalacyjne i zajmowanie miejsce na gridzie - czyli przejedzie z 12), Trulli dwa więcej... Baricz mniej więcej tyle samo, Button ze dwa więcej O_o. Ventyl cięższy, może namieszać. Hamilton na poziomie BGP - świat się kończy
BMW jakie cysterny, to się w głowie nie mieści. Ponad 30 okrążeń na pierwszy stint - 99% na jeden pit. Miękkie sprawują się tu dobrze, ale ciekawe czy aż na tyle, zeby tyle wytrzymać...
Jak nie będzie SC(w Bahrajnie jest duże prawdopodbieństwo, że nie wyjdzie jak to bywa na Tilkedromach), to Toyotki mają plan odjechać na początku.
Trulli niech robi traina, a Glock odjeżdża
Dane:
zużycie paliwa (kg/okr.) 2,7
wpływ masy (sek./kg) 0,037
wpływ masy na 1 okr. (sek./okr. paliwa) 0,100
Jeżeli uznać, że Toyota i RBR są na jednym poziomie i będą uzyskiwać podobne
tempo wyścigowe, to chłopaki mogą odjechać Vettelowi do pierwszego tankowania na 5-7 sekund. Na pewno tak nie będzie, ale hipoteze zawsze można postawić
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-25 17:31:20