WYŚWIETLACZE
1.Informacje od FIA/kierownictwa wyścigu
2.Kontrola momentu przełączania biegów
3.Wyświetlacz wielofunkcyjny (np. informacja o wybranym przełożeniu)
PRZYCISKI
4.Bieg jałowy
5.Zmiana ustawień przedniego spoilera
6.Programowalny przcisk wielofunkcyjny
7.Włączanie systemu KERS
8.Zwiększenie wartości ustawienia
9.Zmniejszenie wartości ustawienia
10.Potwierdzenie (np. otrzymania informacji)
11.Ogranicznik prędkości na pit lane
12.Przełącznik zapasowy (niewykorzystywany)
13.Łączność radiowa
14.Zatrzymanie w boksie
15.Obsługa sprzęgła
16.Ustawienia na czas jazdy przy obecności na torze samochodu bezpieczeństwa
POKRĘTŁA
17.Ustawienia mechanizmu różnicowego na wyjściu z zakrętu
18.Ustawienia bazowe mechanizmu różnicowego
19.Ustawienia mechanizmu różnicowego przy wejściu w zakręt
20.Tempomat (używany podczas testów)
21.Pokrętło wyboru (np. system KERS, przedni spoiler, prędkość obrotowa silnika)
22.Wybór ustawienia odpowiednich dla zastosowanego ogumienia
23.Ustawienia przedniego spoilera
24.Charakterystyka pedału gazu
25.Ustawienia składu mieszanki
DŹWIGNIE
26.Zmiana biegów w górę
27.Zmiana biegów w dół
28.Sprzęgło (łopatki po obu stronach kierownicy)
Zmieniony przez - aiiasse w dniu 2009-04-16 16:49:20