Szacuny
0
Napisanych postów
600
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2576
Zawodny: Cieszymy się że jesteś ze sprzętu zadowolony. Zadzwoń do nas rozwiązemy problem z zamontowaniem tapicerki, jak czegoś ci brakuje to doślemy, czasem coś może "wylecieć" z paczki podczas transportu.
Serdecznie pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
Szacuny
0
Napisanych postów
137
Wiek
38 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2242
Ja przeciwnie - nie jestem zawiedziony. Wszystko cacy jest i pasuje, działa super. Za taką kasę jaką bierze Kelton to aż się dziwie, że opłaca im się produkować sprzęt... Bo sprzęt jest ekstra i tani. Auchanowe-gowwwno-buble są droższe i są kiepskie, brzydkie (wyglądają jakby ktoś na nie pawia puścił i nie wytarł 8)), a w dodatku są jednorazowego użytku.
Najpierw mialem problem z lawka spartan II teraz z tym ;/ i znowu bede czekal wieki.. ? Postanowilem sobie ze poczekam max 5 dni na wyjasnienie sprawy pozniej odsylam...
Zmieniony przez - Kelton w dniu 2009-02-18 23:42:26
Szacuny
11149
Napisanych postów
51567
Wiek
31 lat
Na forum
24 lat
Przeczytanych tematów
57816
W Keltonie, jak i w wielu innych firmach zdarzają się wpadki. Przykład?
Firma Stayer która pomyliła mi obciążenia, jednak wszystko zostało szybko wyjaśnione i obciążenie zostało zamienione w keltonie jest podobnie, bardzo miła obsługa która po zgłoszeniu błędu próbuje jak najszybciej pozbyć się problemu.
Przecież to chyba nie możliwe żeby przy takiej ilości zamówień nie zdarzyła się jakaś wpadka
Szacuny
0
Napisanych postów
137
Wiek
38 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2242
Arni997 wie co mówi.
A pozatym Kelton, to nie sklep z bułkami, sądzę ze spawy są ok. Spójrz na sprzęt i jego cenę, masz kasę to bierz HESa jego ławkę za 3tyś zł, w Keltonie identyczna 300zł niczym jej nie ustępuje.
Szacuny
1
Napisanych postów
433
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
31145
Przecież Kelton nie raz pisał, że zaskoczył ich popyt na ich sprzęt i nie nadążają z produkcją. Jakieś "wpadki" w okresie poszerzania oferty mogą się w końcu zdarzyć. Najważniejsze by można było w takim wypadku zareklamować z powodzeniem z zakupiony towar.PS
PS. W Hesie na towar czeka się do 3 miesięcy, więc wiadomo, że w takim okresie łatwiej im wychwycić feler, niż w towarze, który chcemy mieć na jutro.
Za 300zł nie można oczekiwać tego co za 3000zł, taka prawda.