SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do Bruce Lee

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3196

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Siemka, jestem nowy w te klocki. Daj mi ader lub tel. do sekcji w Warszawie Thai Boxing-u. Bardzo dziekuje. Bolo M.

bolom
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Boruta jestes z mojego rocznika:)

Głód, zaraza, krew i łzy - wojna. Wielu krzyczy, wszyscy są gnębieni w niespokojnym świecie. Az wreszcie nadejdzie zemsta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
wiem ze cienias, ale kto mi odpowie na pytanie ?

bolom
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
jak chcesz sie zmierzyc pajacu skoro jestes z 2012 roku.:p

chociaz czemu nie z checia popatrze jak kogos wioza do szpitala.

Głód, zaraza, krew i łzy - wojna. Wielu krzyczy, wszyscy są gnębieni w niespokojnym świecie. Az wreszcie nadejdzie zemsta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
brucee lee opanuj sie troche bo gadasz czasami jak gowniarz.

A Jokerkiem sie nie przejmuj, niech wypisuje to co chce.

Głód, zaraza, krew i łzy - wojna. Wielu krzyczy, wszyscy są gnębieni w niespokojnym świecie. Az wreszcie nadejdzie zemsta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert