SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

deka co i jak

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4241

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 65
tylko moze troszke jasniej dla mnie:) zastrzyki jak wyczytalem na innej stronie mam brac co 2 dni tak? na poczatku mam brac tylko 50 ml a w 3-4 tyg juz 75 i tak do konca?? przeczytalem tez ze dobrze jest laczyc to z metadienonem lub enanthatu w celu zmniejszenia spadkow w organizmie. I mam jeszcze jedno pytanie czy po kuracji takiej nie nalezy stosowac jakichs tabl w celu zapobiegniecia np spadku libido czy czegos takiego?? pytam bo niestety naprawde jestem zielony w tym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 840 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8797
nie rob piramid, odblok po cyklu z clomidu 24 tab
libido w 6 tyg na takich dawkach nie powinno ucierpiec , ew mozesz dorzucic lecznicze dawki testa ale raczej zbedne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 3300 Wiek 58 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 28036
jesli to pierwszaq kuracja i do tego masz mniej niz 23 lata ZAPOMNIJ O DECE powodu
-silnie blokuje os podwzg przysadka
-powoduje silne stany depresyjne , jesli dasz do niej za malo tescia
- czeste podrobki
- dlugi czas kuracji by zauwazyc postepy / ja ich po dece nie widzialem wiec zaprzestalem stosowac ten przereklamowany specyfik/
-wysokie koszty /600mg tydz przez min 3 mies /
- itd
ten kult deki mnie rozbraja
pozdr
mc

IHS TEAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 5394 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70736
marku a co powiesz o npp??

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 65
czyli jednak polecacie npp tak?? wtedy bierze sie to tak jak deke??