SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy mi sie to oplaca?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1048

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 601 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5774
witam wszystkich chlopakow z forum, dziewczyny tez!
na wrzesien, pazdziernik i listopad planuje taka suplementacje: cykl dabka, kreatyna, glutamina, hmb (albo jakies bcaa, moze amino jeszcze sie zastanawiam) witaminy, bialko i gainer. prawie wszystko juz mam zaplanowane tylko meczy mnie pytanie jaki gainer wybrac?
zastanawiam sie nad mass gainem hiteca i super mass profesional.
kasy nie mam za wiele choc jak bede chcial to zdobede a na 6 kilach jest roznica jakies 80 zeta. za suoer massem przemawia jakosc a za mass gainem cena. chce go uzywac tylko rano w szkole (100g dziennie jako uzupelnienie diety). wiec pytanie czy oplaci mi sie inwestowac w drozszy produkt, choc wlasciwie chodzi mi o to by zastapic zwykly posilek, a witaminki i inne bajery dostarcze i tak inna droga.

btw. hmb, bcaa czy aminki?

pozdrawiam!

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4473 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18798
Kurde jak mowisz ze kasy nie masz za wiele to co ty chcesz robic za kreatyne 150 zl za aminokwasy 70 za 200 tab , bcaa 100 zl za 200 tab za hmb 130 zl 70 ml za 6 kg gainera ( jak chcesz na 3 miechy ) to wyjdzie z 300 zl noi liczac bialko np hi tec 80% 5 kg to chyba 235 zl czyli sumojac 150+100+300+235=885 zl na 3 miechy :P

.....Partiot.....

" Życie jem jak Milkę ,
Bo wiem że jestem lśnieniem
I oka mgnieniem że będę wspomnieniem "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 601 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5774
kreatyna 113 multipower instant, np. hmb ultimate nutrition 120 tab. 100, gainer hitec 6 kg 150 albo super mass 6 kg 230, bialko ovopol 3,5kg 120 sumujac: 113+100+150+120=486. nie na trzy miechy, tak na 2 i pol.

pozdrawiam!

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 601 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5774
patriot o co ci konkretnie chodzilo w tej wypowiedzi?

pozdrawiam!

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3058 Wiek 51 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36772
jesli masz dobrze ułożoną diete (odpowiednia ilośc białka) to z tych trzech wybierz bcaa jako antykatabolik po treningu
gainer zdecydowanie SuperMass- jak brać to raz ,a dobrze zapłacisz wiecej
ale masz wiekszą szanse na efekt - nic za darmo

Pozdrawiam

Kilop

Pozdrawiam
Kilop

Doradca w dziale Trening

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 601 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5774
dzieki kilop rozwiales moje watlpiwosci codo bcaa a jak myslisz? dolozyc jeszcze aminki? nad tym gainerem jeszcze sie zastanowie

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3058 Wiek 51 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36772
wiesz teraz spojrzałem w twój profil, ile ty czasu już cwiczysz
bo jesli jestes jeszcze w miare na poczatku drogi ,a sądząc po parametrach
to tak to nie musisz jeszcze wrzucać suplementów ,pamietaj to tylko 5%
wpływu na postępy - zadbaj o diete ,regeneracje i dobry trening to musi przyniesc efekty, może szkoda teraz kasy ładować w kilka suplementów
naraz ? poczekaj jeszcze bedzie okazja ich użyć i wtedy naprawde sie przydadzą - no dobra a teraz konkretnie jesli juz zdecydowałes i cie
stac to polecam aminokwasy Ultimate najlepiej Amino2000 ,ale i Amino Gold mogą być tylko trzeba ich wiecej łykać

Pozdrawiam

Kilop

Pozdrawiam
Kilop

Doradca w dziale Trening

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 601 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5774
cwicze juz poltora roku, z poczatku jakies pol roku bez diety ze zlym treningiem i codziennie ale juz gdzies tak od roku cwicze jak trzeba.
jakes pol roku jade na dobrej diecie z dobrym treningiem.
dzieki za dobra rade

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

pozdrawiam!


"pieniądz i czas to najwięksi terroryści"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NAJLEPSZE Z NAJLEPSZYCH

Następny temat

Kilka pytan od amatora...

Fruzelina