SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cykl PH

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4811

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
a z profilaktyką jak? i jak możesz to powiedz też konkretniej który epi opłaci sie najbardziej kupić bo jest np. oxanavar od kilosporta rpn havoc i jakiś cha... labz, prosze o rade bo jestem totalnie zielony w PH , chce coś co na bank działa przy odpowiednio zbilansowanej diecie. Czym sie rozni taki m drol od epi np? mniej podnosi teścia czy jak? co na odblok?

Zmieniony przez - vander w dniu 2011-04-16 18:14:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ok zdecydowałem sie na epi chaparral labs, teraz pytanie - co na odblok? jakie osłonki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1226 Napisanych postów 26443 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 298508
poszukać nie łaska?bo tematów o profilaktyce i odbloku są setki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1630
odblok: clomid (50 dych)
osłonki:
watroba - cokolwiek tyle teraz tych rzeczy tanich na watrobe typu hepatanal (w realu jest chyba za okolo dyche) czy cos... Epi nie zajedzie Ci watroby wiec wystarczy cokolwiek taniego wspomagajacego jej prace..
trzustka - np kreon 10.000 (17 zł - 20 tablet - jest bez recepty) tu pewnie bedzie sporo za i przeciw.. wiekszosc osob chce oslaniac watrobe zapominajac o trzustce, a roznica jest taka ze watrobe jeszcze odratujesz a trzustke jak zajedziesz to ratunku nie bedzie, szczegolnie jak duzo wpie*dalasz
serducho - przy lajtowych cyklach jedni oslaniaja, drudzy nie... profilaktycznie warto jakas omege 3 tania sobie wkleic...