SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzedam Nokie E65, SE K770i , L6 Silver

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 534
Witam na sprzedaż mam Nokię e65.
Do niedawna działała jako tako...tzn wszystko w niej chodziło tylko wyświetlacz co sekunde mrygał na czarno...tzn raz był obraz a zaraz nie.I tak w kółko. Rozkręciłem go niedawno(jestem niestety amatorem w tych sprawach i przerwałem całkowicie taśmę od wyświetlacza)Teraz na wyświetlaczu już nic nie ma , a pod ładowarką słychac dźwięk, że laduje...Pewnie tylko ta taśma do wymiany.Nie robie tego bo mam inny telefon,a w komisie chcą aż 60zł za wymiane:/
Mam do niego kabel usb i słuchawki(oryginalne).Obudowa w kiepskim stanie. Widac na foto.


Drugi telefon to Motorola L6 Silver.Tel posiada nową obudowe,ale ma porysowany zdeka wyświetlacz.W zestawie jest telefon,pudełko,papiery,oryginalna ładowarka,kabel usb.Simlock na Plusa.

SE K770i
Telefon półroczny z Ery. Simlocka ściągłem sam za pomocą patcha.Mogę przywrocic simlocka na życzenie(wtedy gwarancja dalej obowiązuje).Telefon jest w niemalże idealnym stanie,posiada moze 2 minimalne ryski z tyłu (bardzo mało widoczne).Cały zestaw od ery (karta 256mb,ładowarka,słuchawki,kabel usb,papiery gwarancja)
380zł


Tak jak napsiałem za K770i chcę 380zl. A jesli ktoś chce kupic Nokie albo Motorole niech napisze propozycje.
Ew zamienie fony za zestaw xboxa360 (przerobionego) :) Może byc uszkodzony,ale do naprawy ;]
Foty:

http://wrzucacz.pl/file/9131223294065

Kontakt:

gg 9936162



Zmieniony przez - TJM w dniu 2008-10-06 20:18:08

Zmieniony przez - KOGNI w dniu 2008-10-07 11:26:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!