Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
24
Witam
Niedawno dowiedzialem sie o szkole do ktorej zeby sie dostac trzeba przejsc test sprawnosciowy ktory sklada sie z biegu na 800m i biegu kopertowego. Mam na przygotowanie miesiac (wiem malo) ale da sie poprawic wyniki? nigdy wczesniej nie biegalem
waga/wzrost:85kg/186cm
cel:dostanie sie do szkoly policyjnej
uwagi: czesto grywam w pilke nozna i reczna/ cwicze od czasu do czasu na silowni
Mógłby ktos ulozyc mi plan w bieganiu jestem zielony
"Wygrywa tylko ten, co ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć..." - Napoleon Hill
http://www.rundamian.pl - Blog o bieganiu naturalnym
Szacuny
6
Napisanych postów
181
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
2262
Nie rozumiem powyższej wypowiedzi. Jak 17-letni dzieciak może takie osądy wydawać? Jesteś jednym z tych młodych gniewnych, którzy na murach wypisują "Je##ć Policję"? Jeżeli wyrażasz taką opinię, to warto napisać dlaczego.
Zmieniony przez - KML_ w dniu 2011-04-29 16:38:27
Oto ja w wyjściowej szacie, z wielkim "K" na klacie!
Szacuny
6
Napisanych postów
181
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
2262
Zawód dobry i wymagający odpowiedzialności. Takich ludzi sobie cenię. Moim zdaniem bardzo dobrze wybierasz, że chcesz zostać policjantem. Jeszcze gdyby Ci się udało wejść do drogówki... Staraj się i walcz.
Oto ja w wyjściowej szacie, z wielkim "K" na klacie!
Szacuny
16
Napisanych postów
2132
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
9856