SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 656

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18
Witam wszystkich jestem Adrian mam prawie 18 lat i zamierzam się wzjąść na powarznie za siatkówkie mam 190 cm wzrostu (to nie wiele)
78 kg wagi (jestem chudy) mój zasieng to około 305-310 cm (nigdy dokładnie nie mierzyłem) a skok dosiężny to okolice 55 cm ;(
I tu prośba do was chciałbym jakiś dobry trening na wyskok szukałem nie raz ale nie znam się na tym za dobrze :( efekty nie muszą być natychmiastowe zresztą nigdy ich nie ma :) tylko jest jeszcze jeden problem nie mam dostempu do siłownij bym trenował w warunkach domowych czyli potrzebne by mi były cwiczenia dodatkowe był bym wdzienczny gdyby ktoś mi pomógł :D.
Z góry bardzo dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 276
Ja bym polecal ci TRENING PLYOMETRYCZNY.Poczytaj cos na temat tego treningu.Poprawia on wyskok, szybkość,kondycje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 276
1 tydzien:

5x1 minuta(10 sek.-obie nogi,10 sek.-lewa noga,10 sek.-prawna noga,30 sek.-obydwie nogi).Pomiedzy seriami minuta przerwy.

2 tydzien:

2 minuty(30 sek.-obie nogi,15 sek-lewa noga,15 sek.-prawa noga,1 minuta-obie nogi)
1,5 minuty (30 sek.-obie nogi,15 sek-lewa noga,15 sek.-prawa noga,45 sek.-obie nogi)
1,5 minuty (30 sek.-obie nogi,15 sek-lewa noga,15 sek.-prawa noga,45 sek.-obie nogi)
Przerwy miedzy seriami:1,5 minuty.