SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy!!! Potrzebna rada przy doborze supli!!!!! Pilne!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77
Witam!!!

Chciałbym w końcu zacząć trening na poważnie ale mam mały problem, a dokładniej jakie suplementy wybrać?
Na rynku jest taki duży wybór że glowa boli. Zależy mi na tym żeby skompletować jakiś dobry zestawik który przyniesie jakies efekty. Kwota jaka dysponuje to 400zł. Po pierwszym cyklu na tych suplach jesli
zadowoliłyby mnie efekty zmobilizowałoby mnie to do dalszych ćwiczeń. Mój cel to wzrost masy mięśniowej i siły no i rzeźba ale to juz zalezy ode mnie. Do wakacji chciałbym się "powiększyć" i nabrać siły. Zupełnie nie wiem jakie suple wybrać? Dużo dobrego słyszałem o nitrobolon 2 ! Czy bylby odpowiedni na początek? Czym różni się kreatyna od gainera? kreta na siłe, gainer na mase? można mieszać? brać oba w jednym cyklu? Zestaw jaki mnie interesuje to nitrobolon 2 700g nitroprogen vitaminki olimpa mass xxl ... Co polecacie nitrobolon 2? mass xxl ? magnum 8000? co dla ektomorfika? moge wymieszac nitro z mass ? na allegro spotkałem jeszcze coś takiego jak no shotgun! Co to właściwie jest? na pewno jakis dopalacz? warto za to tyle zabulić? Teraz troche danych o mnie:


wzrost: 177cm
waga: 65kg
staż treningowy: 1 miesiąc (totalna amatorka)
eksperymentowałem też z dietą: starałem się jeść od czasu do czasu ryż, piersi z kurczaka... bez zadnego planu czy coś...

spzęt jakim dysponuje:
drążek na suficie :D
sztanga (30kg) tak na początek puźniej bedzie więcej :P
hantle (2x10kg)
ławeczka :P
ekspander :P
i to by było na tyle:P jak narazie
planuje otworzyc w piwnicy siłownie to może jeszcze by wyciąg był.

Ćwiczyłbym 5 dni w tygodniu!!!

cel jaki chce osiągnąć:
przede wszystkim przybrać masy!!! no i siły!!!
głównie skupiłbym się na mięśniach od pasa w góre. Chciałbym poszerzyć się w klacie, wyrzeźbić brzuch, powiększyć bicepsy (ogólnie ramiona)

Proszę o pomoc dla laika!!!!!!!!!! :D

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 65

Wzrost: 177

Cel treningowy: masa siła rzeźba

Staż treningowy na słowni: miesiąc :D :D :D

Uprawiane inne sporty: ćwiczenie paluszków na klawiaturce :P

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga hantle ławeczka drążek

Dieta: żadna sporadyczne "dorzucanie do michy" :D

Przeciwskaznania medyczne: żadne

Zażywane suplementy: nic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1559 Napisanych postów 29339 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262080
suple przy takim stażu i braku diety?
Weź za te 400zł spraw dziewczynie fajny prezent na świeta i postaraj się o udanego sylwka dla Was bo na suple zdecydowanie za wcześnie jeszcze.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

podciąganie

Następny temat

Początki na siłowi

NutLove