SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Oceńcie i doradzcie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50408 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Posiadam nadmiar tk. tłuszczowej, której chciałbym się pozbyć
Ważę 75kg i mam 175cm wzrostu, budowa endomorficzna.
Ułozyłem sobie taką dietke: system 3g ww. na 1kgmc i 2.5g białka na 1kgmc
1 Posiłek: platki owsiane(50g)+ser chudy(100g) - po aerobach(jazda na rowerze)
2 Posiłek: 3xchleb razowy+100g szynki z idyka + ser (50g)
3 Posiłek: ryż (100g)+ pierś(150g) - przed treningiem
4 Posiłek: platki(50g)+ser(200g) - po treningu
5 Posiłek: 3xchleb razowy+100g szynki z idyka + ser (50g)
6 Posiłek: ser (100g) - 1h przed snem - po aerobach(biegi)

Niestety nie posiadam żadnego wspomagania w postaci odzywek (brak kasy)
Prawdopodobnie (a nawet napewno powiecie, ze zaduzo tego sera chudego bo jest tam lakoza i niesprzyja odchudzaniu.
Ser wydał mi się najlepszym (a przede wszysdkim jednym z tańszych) źródłem białka.
Czy taka dieta pozwoli mi pozbyc sie tluszczu i niedoprowadzi do spadku masy mięśni ?
Po wieczornych aerobach ser jeść odrazu czy z odstempem czasowym(jakim) ?

Moj plan wyglada nastepujaco [rano - jazda na rowerze (1h) popoludniu trening (5x w tygodniu) wieczorem - biegi (1h) aeroby codziennie] czy zapewni mi spadek tk.tluszczowej i czy nie zaduzo tych aerobow ?

Z góry dziekuje za odpowiedzi na pytania i porady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prawda i o tradziku... przeczytajcie!!!

Następny temat

Owoce - jabłka

nutloveb