SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MrKasztan jest motywacja reszta jakoś pójdzie.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 843

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888
Witam wszystkich serdecznie.
Nazywam się Adrian mam postanowiłem założyć dziennik bo myślę że jeśli będę go prowadził to pomoże mi on w dążeniu do mojego celu. Z ćwiczeniami miałem do czynienia przez 4 miesiące potem tak jakoś wyszło . Zmotywowałem się i odłożyłem trochę pieniędzy i zakupiłem jakiś tam sprzęt, nie mam jak iść na siłownie poniważ najbliższa jest 40km ode mnie.
To teraz może jakieś moje wymiary;
Wzrost 173cm
Waga 65kg

Jeśli chodzi o dietę to tutaj jestem strasznie zielony i nie umiem jej ułożyć żeby jakoś to grało wszystko. Byłem na mojej ułożonej pseudo diecie przez 3 miesiące i już wieczorem ucieszony że przytyłem ale rano po wyjściu z łazienki już waga wracała do 65kg , jeśli byłby ktoś skłonny pomóc w ułożeniu diety to ja bym wrzucił to jakąś ułożoną przeze mnie a ktoś by lekko poprawił, naczytałem się bardzo dużo o dietach a i tak g**no wiem.

Ćwiczę FBW ale nie czuję na drugi dzień nic że miałem jakiś trening. Szukałem na internecie jakiegoś splita ale większość przewiduje ćwiczenia na specjalnych maszynach a ja nie mam do nich dostępu.
Moim celem jest masa chciałbym żeby waga wskoczyła do około 75kg wiem że to łatwe nie będzie

Załączam fotki mojego królestwa i mnie.






Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888