1. Trzy dotychczasowe sesje treningowe pozostają bez zmian; połączone czasy z tych treningów określą udział w kwalifikacjach.
2. Dziesięciu najszybszych kierowców z trzech pierwszych treningów wolnych weźmie udział w QP2.
3. Wszyscy pozostali zawodnicy wezmą udział w QP1.
4. Najszybszych dwóch kierowców z QP1 wezmą udział w QP2, co daje nam łącznie dwunastu zawodników rywalizujących o dwanaście pierwszych pól startowych.
5. Zawodnicy, którzy nie awansowali do QP2, zajmą na starcie miejsca od trzynastego w dół, zgodnie z ich wynikami w QP1.
Nowy harmonogram treningów i kwalifikacji:
— Dzień pierwszy: —
Trening 1: 45 minut (bez zmian) – czasy będą brane pod uwagę w przygotowaniach do QP
Trening 2: 45 minut (bez zmian) – czasy będą brane pod uwagę w przygotowaniach do QP
— Dzień drugi: —
Trening 3: 45 minut (bez zmian) – czasy będą brane pod uwagę w przygotowaniach do QP
Trening 4: 30 minut (nowość) – czasy NIE BĘDĄ brane pod uwagę w przygotowaniach do QP
Przerwa 10 minut
Kwalifikacje 1: 15 minut (nowość)
Przerwa 10 minut
Kwalifikacje 2: 15 minut (nowość)
Wg mnie niezły pomysł myślę, że to uatrakcyjni zarówno treningi jak i kwalifikacje IMO godzinna sesja kwalifikacyjna to stanowczo za długo
Zmieniony przez - wikt w dniu 2012-10-14 17:07:17
W życiu znam się na dwóch rzeczach, na pokerze i na ludziach, dlatego nie przegrywam...