Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10880

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
czyli eleminacja wszystkich innych sklepów?
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
w tej chwili nie mam zdania w temacie
a mowic i planowac mozna na kazdy temat

wszelkie teoretyczne rozwazania
nie muszą miec przelozenia na realizacje

( Mlody Macius nie dal foty)

Zmieniony przez - BULMASTIF w dniu 2006-12-03 16:36:57
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 345
Fajna dyskusja się zrobiła i ciekawy jestem wyników tych badań.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 21724 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 92660
ja też.
Czarna wszo - podsumuj.
ja nie będe sie odzywał bo mi głupio.
Bul ja chyba lepiej przodem wyglądam coś mi sie zdaje.
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1200 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 20851
FAKE PRODUCTS SOLD IN POLAND

Some of you may be aware that a small Polish supplement company has recently made a claim that they have been able to make an identical copy of Kre-Alkalyn®. You should be aware that this product is a total FAKE. They have the cheek to quote the US patent number and say that they have managed to make the same product by using the information on the US patent website.

1. Kre-Alkalyn® is made using very expensive multi-million dollar processing and manufatcturing technology and equipment. All American Pharmaceutical & Natural Foods Corporation and Bio-Ceutical Research and Development developed and tested the specialized equipment over 10 years before manufacturing their patented Kre-Alkalyn®. All American Pharmaceutical is the only company in the world with this equipment and is the only one that can make Kre-Alkalyn®!

It is laughable that this small polish supplement company now claims that they have made the same product. It is a FAKE and if you are stupid enough to buy this fake you only have your self to blame. All of the companies that are not selling Kre-Alkalyn® in Poland are now getting desperate. The sales of their creatine products are falling fast. They will tell you anything in order to try and get you to give them your money.

2. This is how that the international Patent application process works. You file for a patent in your original country,. You then file other patents in other countries. Depending on how many other applications there are in the other countries in the backlog and how fast that the patent office can process all of the filing, depends on how soon the patent is examined. In Europe the patent examination office is far far behind. It is still not know when the patent office will examine the patent applications that All American Pharmaceutical has filed. The Polish company has “confessed’ that they have tried to COPY directly from the US Patent filing. This is now evidence that can be used against them upon the success grant of the patent is granted. All American Pharmaceutical will be allowed to back date all damages that have occurred since the time the polish company started to infringe on any patent applications it has filed for. The longer the Polish company continues to breach any patent pending applications by selling any products that are based on them, the more they can be successfully sued for. The question is, how intelligent is this Polish company?

3. For those of you who HAVE tried Kre-Alkalyn® you will know how brilliant the product is. Those of you who have tried the higher doses who know that the more you take the better the effect. If any of these people were stupid enough to try this other fake, they will immediately know it IS a fake. But some of you still haven’t tried Kre-Alkalyn® yet. The sad thing is that those who haven’t tried Kre-Alkalyn®, might be tempted to try this other fake product and will not notice anything!

Do yourself and your friends a big favour. Kre-Alkalyn® is a huge break-through and All American Pharmaceutical & Natural Foods Corporation and Bio-Ceutical Research and Developement are the ONLY two companies in the world able to make Kre-Alkalyn®. Don’t lose your money taking a fake. We did warn you!!

Best Regards,

Jeff Gollini

pozdrawiam

Zmieniony przez - penthaus w dniu 2006-12-04 22:33:59

NO BULL - Muscular Development Team

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 62110
Odp. do Bula

Trenuje systematycznie od 3 tygodni (po przerwie od sierpnia) i podjadam co pare dni słodycze w ilości powyżej 500g jako ładowanie. Więcej nie pisze

Lepiej wyglądających od siebie uczę poprawnej techniki treningu, włącznie z instruktorami (pseudo ) i rozpisuje im suplementy i sterydy.
Po co więc Twoje teksty do mnie?

W przyszlym tygodniu jadę do v-ce mistrza Polski w trojboju i będzie pod moją opieką, mistrz Polski juniorów z tego roku wpadał na konsultacje co 2 tygodnie, przyszły mistrz polski (obecnie szykuje się na debiuty 2007) też non stop w poradni.
Od zawsze bardziej mi zależało na wynikach innych, bo ja nie mam zacięcia do tego sportu - przynajmniej nie w jedzeniu, bo jestem niejadkiem mimo mojej wagi.

Odp. do mietona
wszystko podsumowałem wcześniej

Odp dotyczaca pisma Golliniego (po kolei do punktow)

1) Przereklamowane multi milionowe procesy - jakos mi sie to nie widzi. No chyba ze mowa o maszynach produkujacych nadruk na żelkapsach (ok. 200 000$) itd.
Fakt że oni maja patent i jest niepodważalny - co podkresla ostatnie zdanie

2) Sprzedaż kreatyny nie spada. Po chwilowym boomie na KA, sprzedaż KA spadła, wzrosła natomiast na monohydrat - mówie z doświadczenia ze sklepow ktorym sprzedaje towar hurtowo.

3) Ludzie narzekają że KA nie działa w dawce 2-3g.
I co zrobimy? szef nadal mówi że KA jest BRILLANT i każdy to wie kto jadł.
A prawda jest taka że dystrybutorzy sami już polecają dawki 5-6g dziennie.

W tym przypadku wolę ester kreatyny - tanszy, a efekty te same.

pozdrawiam

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
moj idolu

a fota?
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 62110
jestem niefotogeniczny

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
ja takze
nawet wyjatkowo

twarz mozesz zakryc
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
"niejadek" łooooooooo jak cie długo znam
to mam inne zdanie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tribulus <tribusteron 90 >

Następny temat

co wybrac??

WHEY premium